Bij UPS mogen medewerkers geen baard hebben !

Noorman

Baard
Ze bestaan! Bedrijven waar het personeel gaan baard mag hebben !
Waarom ? Omdat het personeel er representatief uit moet zien....:mad:

Doe mee, en help onze baardbroeders bij UPS door op onderstaande link te klikken en een petitie te onder tekenen. Kleine moeite waarmee we een standpunt kunnen maken !!



nNoNMpneeHsvdvB-800x450-noPad.jpg
 

zenn

Zware baard
Representatief... Nee, een dikke lelijke stinkende chagrijnige trol/pad in een zwart met gouden truck ziet er lekker uit.:confused:

Is het om de veiligheid/hygiëne kan 'k het nog enigzins begrijpen, maar hier is ook altijd een tussen oplossing voor te vinden.
Maar behalve bij baarden, is deze disciminatie ook veel het geval met tatoeages/piercings.:(

Sommige bedrijven zijn zo 'modern', maar als puntje bij paaltje komt zijn ze stinkend ouderwets; een kwestie van uiterlijk.
Zo lang je maar niet afwijkt van de 'norm' dan is het goed, bah. Misselijk makend word 'k daarvan.:mad:

Voor een beroep waar er met klanten te maken hebt, doet uiterlijk er niet toe.
Maar de manier waarop je met klanten omgaat maakt wel het verschil.:cool:

De toon maakt de muziek.:)
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Lijkt me een prima zaak om je door een representatieve verkoper te laten informeren over de mogelijke aanschaf van een blokfluit voor beginners. :p:D
 

Hartenheer

Zware baard
:D Doet me denken aan vroeger.
Ik werkte tijdens mijn studie bij de AH. Aangezien ik al jong een stevige baardgroei had liet ik het lekker groeien.
Toen werd ik op kantoor geroepen dat hij vond dat een personeel wat in een winkel werkt geen baard mochten hebben.
Ik wees er op dat een chef ook een sik had, en dat mag dan wel.

Alleen chefs mogen een baard hebben, o dan is het zo opgelost.
Dan maak je me toch chef.
:D Geloof niet dat dit de bedoeling was :)>
De baard heb ik gewoon laten staan, en ben ontslagen omdat ze geen werk meer hadden {:confused: ja, ja}
 
Ze bestaan! Bedrijven waar het personeel gaan baard mag hebben !
Waarom ? Omdat het personeel er representatief uit moet zien....:mad:

Doe mee, en help onze baardbroeders bij UPS door op onderstaande link te klikken en een petitie te onder tekenen. Kleine moeite waarmee we een standpunt kunnen maken !!



nNoNMpneeHsvdvB-800x450-noPad.jpg



Ohwww dus mensen met een baard zien er niet representatief uit. Wa een bullshit zeg jaaa inderdaad somige zien er ook niet uit maar ik zie ook heel veel mensen zonder baard die wel het een en het ander kunnen veranderen kwa representatief uit zien plus ik heb bij een bedrijf gewerkt waar ups langs was. En heb der genoeg gezien die ten eerste een put lucht bij zich hadden en ten 2e er totaal onverzorgt uit zien.

Ik vind zelf dat je mensen niet op hun uiterlijk moet oordelen als je een baard heb moet die er inderdaad netjes uit zien vind ik zelf. Kort om hoe je er ook uitziet maakt geen bal uit baard of geen baard zolang je er maar verzorgt uit ziet.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik hoop, dat dit "fakenews" is:

image.png

Vreemd als de reden zou zijn, dat er etens- en snotresten in de baard achterblijven, terwijl wielrenners tijdens een wedloop wel hun vloeibare- en vaste afvalstoffen in hun broek deponeren.:confused:o_O:eek:
 
Banner image
Top