Beste medebaarden!

Soufyan

Stoppelbaard
Goeieavond mijn is Soufyan, 21 jaar oud en student. Ik kijk al een tijdje rond op dit forum en dacht, laat ik me maar eens even voorstellen!

Ik ben begonnen met het kweken van mijn baard tijdens de zomer en pas een van deze dagen begonnen met baardolie en wax te gebruiken (I know, had veel eerder gemoeten).

Ook moet ik zeggen dat ik echt niet meer zonder mijn baard kan. Ook al krijg je soms rare reacties als allochtoon zijnde. Aan het bijwerken en trimmen van mijn baard heb ik nog niet gedacht, maar zal denk ik nog wel gebeuren.

Met vriendelijke baardgroeten

Soufyan
 

Bijlagen

  • IMG_3472.JPG
    IMG_3472.JPG
    90,8 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt:

Bekkers

Baard
Welkom op het forum, Soufyan. Je hebt al een beste baard. Zeker voor jouw leeftijd. Hopelijk bevalt de baardolie en -wax?

Ik kan me zo voorstellen dat je de vreemde reacties vervelend vindt. Mensen denken blijkbaar grappig te zijn met hun afgezaagde opmerkingen. Daar zijn overigens al heel wat topics over geschreven. Professor Melchior, Cowboy en vast nog wat andere oud-gedienden hebben het meegemaakt. Snuffel wat door de topics en je komt vanzelf enkele 'goede' reacties tegen over hoe hiermee om te gaan. Sowieso vind je hier genoeg tips die je kunnen helpen tijdens jouw baardqueste.

Veel succes gewenst! :)>
 

Soufyan

Stoppelbaard
Welkom op het forum, Soufyan. Je hebt al een beste baard. Zeker voor jouw leeftijd. Hopelijk bevalt de baardolie en -wax?

Ik kan me zo voorstellen dat je de vreemde reacties vervelend vindt. Mensen denken blijkbaar grappig te zijn met hun afgezaagde opmerkingen. Daar zijn overigens al heel wat topics over geschreven. Professor Melchior, Cowboy en vast nog wat andere oud-gedienden hebben het meegemaakt. Snuffel wat door de topics en je komt vanzelf enkele 'goede' reacties tegen over hoe hiermee om te gaan. Sowieso vind je hier genoeg tips die je kunnen helpen tijdens jouw baardqueste.

Veel succes gewenst! :)>

Bedankt! Je leert er mee leven. De baardolie en wax bevallen me zeker, eindelijk voelt me baard goed aan. Krijg vaak te horen dat ik al een goede baardgroei heb voor mijn leeftijd, maar het kan altijd beter haha!
 

komodo

Baard
Hallo Soufyan, welkom op het forum. Als ik jouw baardgroei had dan zou ik staan te springen van blijdschap, bij mij is het wat minder. Maar dat mag de pret niet drukken. Veel plezier met je baard reis en zoals zwollenaar al zei, laat de mensen maar praten ze denken toch wat ze willen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

JeroenP

Volle Baard
welkom,

je hebt een beste baardgroei!! Geweldig. Lekker laten groeien zolang je er zelf blij mee bent. Heb je al een idee wat voor baard je wilt??
 

Soufyan

Stoppelbaard
welkom,

je hebt een beste baardgroei!! Geweldig. Lekker laten groeien zolang je er zelf blij mee bent. Heb je al een idee wat voor baard je wilt??

Bedankt! Ik heb nog geen idee wat voor baard ik wil. Momenteel laat ik het lekker zijn gang gaan.
[DOUBLEPOST=1486389476][/DOUBLEPOST]
@Soufyan, probeer je er niets van aan te trekken. Zoals ik al eerder gezegd heb: Aan onwetendheid kun je iets doen
maar tegen domheid is geen kruid gewassen

Beter kan je het niet verwoorden! Prachtig!
 
Banner image
Top