ben er blij mee

ow je bent terug, foto's please !!

jaaa klopt kerel maar heb die op algemeen baardpraat gezet hahahah
[DOUBLEPOST=1494599856][/DOUBLEPOST]
Dat ding ziet er strak uit man
:)> on

hey kerel op algemene baardpraat staat een nieuwe topic van mij " toppppppp" na een bezoek aan de barbier . jou baard is tevens ook vet stiekum zou ik zwaart haar wille hebben maarja moet het doen met blond en donker blond .
 

Jeb

Baard
jaaa klopt kerel maar heb die op algemeen baardpraat gezet hahahah
[DOUBLEPOST=1494599856][/DOUBLEPOST]

hey kerel op algemene baardpraat staat een nieuwe topic van mij " toppppppp" na een bezoek aan de barbier . jou baard is tevens ook vet stiekum zou ik zwaart haar wille hebben maarja moet het doen met blond en donker blond .
KIJK daaar word ik nu vrolijk van !!
Ik wil wel een vollere baard hebben en jij een donkerdere haha njah laten we hem maar groeien en elkaar complimenten geven want de perfecte baard die bestaat niet
Ze net net als vrouwen de perfecte bestaat niet, alleen degene waar je zelf mee kan leven

:)> on brother
 
KIJK daaar word ik nu vrolijk van !!
Ik wil wel een vollere baard hebben en jij een donkerdere haha njah laten we hem maar groeien en elkaar complimenten geven want de perfecte baard die bestaat niet
Ze net net als vrouwen de perfecte bestaat niet, alleen degene waar je zelf mee kan leven

:)> on brother

tis in mijn gedachten zo als je er zelf gelukkig van woord en bent is het perfect zo wel baard als vrouw hahah en wat anderen er van zeggen kan leuk zijn of minder leuk ieder zijn mening maar persoonlijk trek ik het me er niks van aan als ik negatieve reacties krijg .ik heb hier voor 2 jaar een baard gehad en moes zo nodig zelf style helaas mislukt natuurlijk nou in feb weer begonne met laten groeie . maar daar voor veel gemauw en gezever gehad van haal die baard er af das beter en het is vies en blablabla boeie gewoon doen wa ge wilt hahahha en idd had persoonlijk zwart haar gewilt maarja dit staat ook top . gewoon goed verzorgen de juiste producte kopen en.het komt van zelf . laterssa grt
 

Jeb

Baard
tis in mijn gedachten zo als je er zelf gelukkig van woord en bent is het perfect zo wel baard als vrouw hahah en wat anderen er van zeggen kan leuk zijn of minder leuk ieder zijn mening maar persoonlijk trek ik het me er niks van aan als ik negatieve reacties krijg .ik heb hier voor 2 jaar een baard gehad en moes zo nodig zelf style helaas mislukt natuurlijk nou in feb weer begonne met laten groeie . maar daar voor veel gemauw en gezever gehad van haal die baard er af das beter en het is vies en blablabla boeie gewoon doen wa ge wilt hahahha en idd had persoonlijk zwart haar gewilt maarja dit staat ook top . gewoon goed verzorgen de juiste producte kopen en.het komt van zelf . laterssa grt
Groeit wel weer bij indd.
Maar zoals hij nu is ziet je baard er goed uit boeie wat anderen zeggen. Je weet toch..;)
Maar goed.. nog even doorgroeien en dan ben je er weer in no time
 

Weeble

Volle Baard
En was het spannend, je eerste bezoek aan de barbier?
Er is in ieder geval goed werk geleverd!(Y)
 
En was het spannend, je eerste bezoek aan de barbier?
Er is in ieder geval goed werk geleverd!(Y)

heb 2 jaar een.baard gehad dus kwam geregeld bij een babier . maar ben nu verhuist en me vriendin vond deze babier het was inderdaad spannend maar dat komt ook door dat ik bij slechteren barbier geweest ben in het verleden en daar gewoon bekant 80 % van.me baard er afwas dus jaa tis altijd spannend de eerste keer . maar waar ik geweest was was zowiezo een goede communicatie tussen mij en de barbier dus niks meer te vresen gelukkig op en top prima !!!
 
Dan, since yesterday he is the man[
Was een goede beslissing Danny de barbier
Die baard is nu perfect

hahaha thx brother ben er zeker ook blij mee . nou weer een tijdje laten groeie en dan weer een bezoekje nemen voor alleen de puntjes op de i te laten zette en dan zulle we kieke volgend jaar wat het dan al geworden is woepwoep heb der zin in hahahha
 
De barbier heeft goede arbeid verricht. Goede keuze van je vriendin!

jaa zeker pim. hadde er meer gevonden in de buurt maar zoals ik geleerd heb is niet altijd alles waar onder de naam barbier veel shops gebruiken die naam om de trend dus wees er wel voorzichtig mee . een goeie barbier herken je wel vind ik als ze zowiezo 18 jaar zijn en van die tut modellen en heel de shop onder beauty producte das geen barbier en toch vind ik persooijk.dat een babier toch wel een.kerel moet wezen met goeie juiste ervaring niet te min over de vrouwen hoor wand waar ik geweest ben.knipte de vrouw mij en.de baard deed de kerel maar je kon al aan de shop zien en de mensen dat het een.echte barbier is . thx voor je bericht pim grt Danny
 
Banner image
Top