ben er blij mee

ben erg blij met me baardje heb het eerst 2 jaar gehad en dacht laat ik het eens zelf stylen hahah jaaa nee dus heel me baard verneukt nu blijf ik er dus echt van af

ben weer opnieuw begonnen
in februari en dit is tot nu toe het resultaat maar wil hem echt super groot en mooi hebben zoals sommige hier op de site super vett gewoon 20170510_130941.jpg
 

Bijlagen

  • 20170510_125956.jpg
    20170510_125956.jpg
    785,2 KB · Weergaven: 121
Laatst bewerkt:

GlennBG

Volle Baard
Gouden tip(s):
Laten groeien!
Duidelijk communiceren richting jouw barbier wat je wensen zijn vooraf als je correctie wil laten toepassen...
Wens je een gigabaard toe! :)>
Succ6!
 
Mooie volle baard al zeg en een leuke kleur ook ! Wordt zeker een topbaard (als je geduld hebt)
jaaa gedult heb ik deze keer Robbyvm hahah morgen ga ik wel naar een barbier ook voor me kophaar haha me baard groeit snel misschien komt dat omdat ik daarvoor 2 jaar een baard gehad heb haha maar moes zo nodig zelf style nou ben ik in feb weer begonnne ben donkerblond van haar kleur baard is een beetje licht blond licht bruin rozzig zoiets . thxxx voor je reactie
 

Ger

Baard
Zeer benieuwd naar je review hier na het bezoek aan de barbier
Echt al vele mooie voorbeelden hier gezien van zulk vakwerk
Succes man, de foto van die zaak ziet er tof uit
 
Zeer benieuwd naar je review hier na het bezoek aan de barbier
Echt al vele mooie voorbeelden hier gezien van zulk vakwerk
Succes man, de foto van die zaak ziet er tof uit

jaaa ben ook benieuwt morgen 13uur heb ik een afspraak dus we zulle zien . zal morgen ook uiteraard foto's plaatsen voor en na hahha
 

Ersa

Baard
Neem advies aan dat nummer van die Disney film: "LET IT GROW, LET IT GROW!!!" .... of was dat niet de tekst? :p;)

Maar goed begin van een grote baard denk ik zo! (Y):)>

succes!
 
Banner image
Top