Bee's beard

Bee1984

Baard
Heren!
Allereerst wens ik u allen een zeer geslaagd, succesvol, tof en vooral baard-aardig 2017!

Het is inmiddels alweer eventjes geleden dat ik hier op het forum heb rondgehangen. Drukte alom is daarvan de oorzaak.

Inmiddels ben ik bijna 5 jaar officieel werkloos maar officieus ben ik drukker dan ooit! Gek is dat, sinds men weet dat ik in de Wajong zit (gek genoeg begrijpen ze nog steeds niet waarom, maar dat is een ander verhaal) probeert men mij steeds weer van allerlei klusjes te voorzien om mij toch van wat inkomsten te voorzien. Hartstikke lief natuurlijk, maar dat in combinatie met een Bee die maar heel moeilijk "NEE" kan zeggen werkt dat niet heel goed voor mijzelf natuurlijk...

Daarom heb ik besloten om voor 2017 eens even wat meer voor mijzelf te gaan zorgen. Ik kan me voorstellen dat dat wat "ik-gericht" klinkt, maar in sommige gevallen is dat nou eenmaal nodig. Ik hou van alles en iedereen om mij heen en zet mij in voor veel verschillende mensen, verenigingen en bedrijven om mij heen maar hoe wil ik dat doen als ik niet eens de tijd heb om goed voor mijzelf te zorgen? Op die manier kan ik toch nooit een kick-ass baard laten groeien?? :)> (en toch neemt men dit kleine mannetje veel serieuzer sinds ik mijn baard laat staan)

Nadat mijn baard inmiddels weer bijna een jaar stond moest ik afgelopen oktober 2016 opnieuw weer even onder het mes vanwege mijn oor. Dit keer mijn linkeroor en wel bij een arts die zijn vak prima verstond! (de beste kerel doet mij steeds enorm denken aan Jort Kelder, geen idee waarom maar het is een briljante gast!) Deze arts heeft na een bijzonder lompe actie van een andere arts mijn oor opnieuw weten te fixen. Dat ik voor deze operatieve actie wederom mijn baard moest afscheren neem ik dan voor lief, gezien deze actie alleen maar zeer succesvol was!

Daarom ben ik vanaf half oktober dus weer bezig een nieuwe baard te kweken. Zoals eerder genoemd heb ik besloten mij in de eerste instantie te richten op een soort "goatie". Mijn wangen zijn niet helemaal kaal, maar wel kort, en ik richt mij in de eerste instantie op een goede combinatie tussen snor en haar op de kin. Is nog een hele klus om die snor een beetje in te perken zodat die bij de baard blijft passen! :D Die snor wil zo graag joh... :D

Inmiddels ruim 2 en halve maand ben ik op dit resultaat aangeland. We gaan gewoon stug verder haha!! :)>:)>
 
Banner image
Top