Bee's beard

Bee1984

Baard
Zo hèhè, Baardman Bee is er ook weer eens een keertje haha!
Nu kan ik wel een heel betoog gaan houden dat ik zo druk ben hier op onze boerderij.
Met gras maaien bijvoorbeeld:


Feit is dat ik gewoon veel minder hier op het forum kom.
Toch zat ik nu weer een beetje rond te kijken naar nieuwe baard olietjes en zodoende kwam ik weer op het forum langs. Altijd gezellig!
De baard zit er nu nog steeds lekker aan! Op dit moment is dit de status:


Deze foto laat meteen heel goed zien dat er op de wangen maar heel weinig groeit. Misschien toch nog maar eens bij een barbier langswippen. Wellicht de wangen toch gewoon glad en er een dikke goatie van brouwen, misschien dat dat iets strakker toont... :)>
 

Bee1984

Baard
Zo! Vandaag maar eens naar Scheveningen geweest naar het strand.


Ik weet nog steeds niet wat ik nu van die wangen en kaaklijn moet denken... Onder de kin begint het nu inderdaad lekker op lengte te komen. :)>
[DOUBLEPOST=1469825661][/DOUBLEPOST]Oja en de stache blijft nog steeds keihard bazen! :cool:
Blijft lastig om te bedenken wat ik daar nu precies mee wil. Het ene moment wil je 'm keihard uit laten groeien tot een gigantische krulsnor en 't andere moment denk je 'het mag wel ietsjes minder, moet wel bij mijn imagootje passen...'
 
Een bee'zonder aardig topic.
Als u naar mijn avatar kijkt zijn er toch gelijkenissen. Goede snor, bril en goatee.
De schaarste op de wangen, dat is het recept Bee, dat jij en ik kennen en de andere heren op dit forum hebben dat niet zo door. Onze snorren en goatee zijn net zo stoer, de wangen hebben wij gladder om zo meer kussen en knuffels te oogsten.
Keep it growing de stache en goatee
 

Bee1984

Baard
@Zonnebloem zo had ik er eigenlijk nog niet echt naar gekeken maar je hebt helemaal gelijk! Hetgeen dat je hebt moet je juist keihard uitbuiten, dat zou ik eigenlijk juist als geen ander moeten weten. Nu nog even kijken naar een goede lijn waarop ik 'm het beste kan bijhouden...
 

Bee1984

Baard
Een ruime maand later inmiddels! De baard staat er nog steeds op hoor jongens ;)
Ik heb inmiddels besloten mij toch meer te gaan richten op een goatie. Oftewel, de zijkanten toch wat kort houden en de snor en baard ook wat te trimmen zodat dit geheel wat netter blijft staan.
Is het helemaal naar mijn wens? Nee. Dat niet, maar ik krijg toch steeds nog wel reacties van dames die het cool vinden staan!


Ik vrees dat we het hier voorlopig maar even mee moeten doen. Inmiddels loop ik alweer bijna 2 jaar met iets van een baard rond! :)>
 
Banner image
Top