Bee's beard

Bee1984

Baard
2e Kerstdag 2015, Week 8: Tijd voor een update! :)>


We gaan nog steeds lekker door! Nog eventjes en ik heb mijn oude formaatje alweer terug! Dat kan natuurlijk nog veel meer worden. Inmiddels heb ik nog een hoop erbij geleerd dus dat moet wel goedkomen. Alleen ben ik wel een beetje bang dat de wangen nooit echt goed dicht zullen groeien. Misschien toch maar eens kijken wat ik daarmee ga doen.

Maar voorlopig laten we 't gewoon doorgroeien! :)>
 

Bee1984

Baard
Week 13; Tijd voor een update!
Ik begin er weer steeds meer content over te worden :)>
Ook de krul wordt steeds langer en groter. Al laat 'ie zich nog niet zo heel supergoed krullen omdat de snor onder in de mondhoeken doorgroeit naar beneden. Die haren houden de krul zelf een beetje tegen...
En ook moet ik er nog wat meer zelfvertrouwen voor krijgen om de krul ook buiten op straat te dragen o_O

 

Bee1984

Baard
Zo mensen. Om jullie allemaal eventjes gerust te stellen. Al het baard en snor haar staat er nog op hoor :)>
Hoewel... de snor is ietsjes kleiner geworden. Hoewel de snor de potentie blijkt te hebben om uit te groeien tot exponentiële formaten moet alles wel een klein beetje in verhouding blijven natuurlijk. Ook merkte ik dat 'ie toch wel wat onhandelbaar werd. En dan ga ik 'm gewoon bewerken tot ie dat wel weer is haha!


Dit is dan de status na ruim 5 maandjes.
 
Banner image
Top