Beardwish

Frenklin

Baard
Hoi allemaal..ik ben nieuw hier..na een paar mislukte pogingen is het op mn 43ste tijd om nu door te zetten..na eerdere pogingen waarbij ik afhaakte door kritiek over mn zwerverslook ga ik er ff maling aan hebben. Ik hoop dat ik een goeie vollle baart krijg...en leuke tips uiteraard..
 

Bijlagen

  • 20161112_143213.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 54

Joffi

Baard
Ziet er prima uit toch! Opmerkingen... ach, gewoon meelachen en lekker laten groeien! Men went er vanzelf aan...
 

Frenklin

Baard
Ziet er prima uit toch! Opmerkingen... ach, gewoon meelachen en lekker laten groeien! Men went er vanzelf aan...
Over zes weken begin ik bij een nieuwe werkgever en nu dus vrij..dus voorlopig geen collega's met zwervergrappen..dat scheelt alweer...wel het nodige grijs ertussen maar dat vind ik eigenlijk steeds leuker worden...
[DOUBLEPOST=1478984190][/DOUBLEPOST]
Ziet er prima uit toch! Opmerkingen... ach, gewoon meelachen en lekker laten groeien! Men went er vanzelf aan...
En bedankt!! Goed voor het zelfvertrouwen
 

Lei

Baard
Dat ziet er al goed uit. Zo te zien een volle baardgroei. Welkom op dit forum en succes!
 
Ohhh tijdens het vrij zijn moet het een eitje zijn!

Ik heb niet van die makkelijke collegas, nemen elkaar veel in de zeik..
Gewoon sch**t aan hebben...
 

Frenklin

Baard
Dat ziet er al goed uit. Zo te zien een volle baardgroei. Welkom op dit forum en succes!
Dank je..leuk forum dit..tja..de haren op kaken/wangen vallen plat zeg maar,maar op mn kin recht als stekels...vraag me af hoe dat er over een maand of drie uit gaat zien...
[DOUBLEPOST=1478984815][/DOUBLEPOST]
Ohhh tijdens het vrij zijn moet het een eitje zijn!

Ik heb niet van die makkelijke collegas, nemen elkaar veel in de zeik..
Gewoon sch**t aan hebben...
Gaat zeker lukken...boeit me niet meer wat een ander zegt..maar wil jouw rossige baard een beetje lukken?
 

Joffi

Baard
Over zes weken begin ik bij een nieuwe werkgever en nu dus vrij..dus voorlopig geen collega's met zwervergrappen..dat scheelt alweer...wel het nodige grijs ertussen maar dat vind ik eigenlijk steeds leuker worden...

Grijs heb ik gelukkig helemaal geen last van.... ;)
 
Banner image
Top