BEARDsterdam

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Staat iedereen al in de startblokken?
Het wordt een samenkomst van héél veel baarden: Baardforummers, Bearded Villains, DBMA'ers, Baardborrelaars, BBMA'ers, etc.
Vergeet je baard niet mee te nemen!!!

image.jpeg
 

Ger

Baard
Beste heren, wat een leuk gebeuren lijkt mij dat. Ik kan er echter niet bij zijn, hopelijk eens een andere keer. Als tevens mijn baardgroei wat waardiger gaat ogen.
Heb een toffe dag dan en treedt in de voetsporen van Amsterdamse voorvaderen

Schuttersmaaltijd in de Voetboogdoelen, ca. 1649 (Bartholomeus van der Helst) De Voetboogdoelen was één van drie doelens in Amsterdam. De andere twee waren de Handboogdoelen aan Singel 421 en de Kloveniersdoelen in de Nieuwe Doelenstraat. De Amsterdamse schutterij verloor in het midden van de 17e eeuw haar praktische verdedigingsfunctie. Lidmaatschap van de schutterij werd vooral een erepositie met een sociale functie, voorbehouden aan de rijkste en machtigste burgers van Amsterdam, die in de doelen bijeenkwamen om gezellig te eten, drinken en roken.


voetboogdoelen.jpg
 

Step

Baard
Kan mij nog iemand zeggen waar ik het beste kan parkeren?

Ben nog nooit in Amsterdam geweest...
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Kan mij nog iemand zeggen waar ik het beste kan parkeren?

Ben nog nooit in Amsterdam geweest...
Je hebt in Amsterdam enkele dagparkeerplaatsen, zoals bij het Olympisch stadion. Je kunt daar parkeren en bij de prijs in zit vervoer met een bus naar je bestemming of daar in de buurt.
Of je parkeert in een aanleunend stadje en springt op de metro.
Parkeren in het centrum van Amsterdam is nogal aan de prijs.

Tot vanmiddag!
 

GlennBG

Volle Baard
@ProfessorMelchior/@GlennBG
Ik wou nog eens met jullie praten ,maar heb jullie ff niet meer gezien.
Omdat ik uit nachtdienst kwam,was het voor mij toch een lange dag en het slaaptekort was dan toch niet meer tegen te houden.

Was wel leuk jullie even persoonlijk te zien.

Was leuke meeting, idd jammer dat we elkaar niet langer spraken...
Op naar de volgende keer!
[DOUBLEPOST=1495381867][/DOUBLEPOST]
Klopt. Lekker aan het babbelen met @GlennBG .

Was gezellig!@ProfessorMelchior
Eindelijk in reallife een Baardborrel gedronken!
[DOUBLEPOST=1495381919][/DOUBLEPOST]
Klopt. Lekker aan het babbelen met @GlennBG .

Erg leuke dag gehad!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Voor de Baardforum-leden, die vergeten zijn langs te komen:

Het was een fantastisch evenement met een gemoedelijke sfeer!
Er waren rond de 500 aanwezigen, waaronder eveneens Amerikanen, Duitsers, Engelsen, Italianen, Denen, Israëlieten, Belgen, etc.

Ik heb me prima vermaakt met @GlennBG @Almer @Smike @Step @Dutchbeards .
Er was een Beard Contest, Miss Pin Up Contest, Barber Contest en er waren stands met baardverzorgingsproducten, parfernalia, handwerkartikelen, T-shirts & caps en tattoo-shops.

Enige aandachtspunt voor een volgende editie zou de voedselvoorziening kunnen zijn in de vorm van meerdere cateringspunten, aangezien één kraampje voor lauwe wraps wel erg karig voor 500 bezoekers is.

Alle waardering gaat uit naar The Bearded Villains Dutch Chapter, die een mooi evenement hebben weten te organiseren, wat zeer zeker de moeite voor een herhaling waard is.

Een kleine sfeerimpressie: (of kijk voor meer foto's op de Instagram-account Baardborrel)

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
 

Almer

Baard
@GlennBG zie je nou wat ik bedoelde met de sidestep? Ik sta nog op geen enkele foto, alsof ik het aanvoel!

En waarom ze dan ook echt niet verzinnen om er V.I.B. op te zetten is mij een raadsel. Die lijkt me zo voor de hand liggend maar misschien werkt mijn baard gewoon net even iets anders. Ik bedoel mijn hoofd! Misschien werkt mijn hoofd anders....

En voor de mensen die het zich afvragen, ja @GlennBG kijkt normaal ook zo happy, en nee @ProfessorMelchior is helemaal niet zo intimiderend als je zou denken. Zo zit zijn gezicht lekker en hij is zo lekker gewoon gebleven :)>
 

xander

Stoppelbaard
Fijn om te lezen dat jullie het geslaagd vonden heren. Wij hebben er ook erg van genoten, in de voorbereiding, de spanning er naar toe en de dag/weekend in zijn geheel.
Top dag met top baarden en dames!
 

GlennBG

Volle Baard
@GlennBG zie je nou wat ik bedoelde met de sidestep? Ik sta nog op geen enkele foto, alsof ik het aanvoel!

Hè ja! Apart zeg, je ben nog niet vastgelegd op de foto idd...
Ik had toch leuke gesprekken met jou, een echt mens en geen geestverschijning naar mijn weten. :D Tof je te hebben ontmoet!
 

Almer

Baard
Volgende keer ben ik er zeker weten weer bij, dit smaakt naar meer :)

@xander erg leuke locatie ook. Heb genoten van het pand! Alhoewel het mijn eerste keer was dat ik bij zoiets aanwezig was heb ik echt met verwondering rondgekeken, erg indrukwekkend
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
@GlennBG zie je nou wat ik bedoelde met de sidestep? Ik sta nog op geen enkele foto, alsof ik het aanvoel!

En waarom ze dan ook echt niet verzinnen om er V.I.B. op te zetten is mij een raadsel. Die lijkt me zo voor de hand liggend maar misschien werkt mijn baard gewoon net even iets anders. Ik bedoel mijn hoofd! Misschien werkt mijn hoofd anders....

En voor de mensen die het zich afvragen, ja @GlennBG kijkt normaal ook zo happy, en nee @ProfessorMelchior is helemaal niet zo intimiderend als je zou denken. Zo zit zijn gezicht lekker en hij is zo lekker gewoon gebleven :)>
Hahaha, door het gewicht van mijn baard wordt mijn gezicht naar beneden getrokken. Gelukkig ben ik zo lekker gewoon gebleven.:D

Ik bedacht me later, dat er ook niemand een foto genomen heeft toen we hebben zitten eten. Volgende keer maak ik gelijk een hele serie portretten van je, dan hebben we een voorraadje.:)
 
  • Like
Reactions: Ger
Banner image
Top