BEARDsterdam

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ondanks dat het nog wel "even" duurt voor we zover zijn, merk ik dat er die dag toch al wat op de agenda staat.

Ik zal er dus niet zijn :oops:
 

JeroenP

Volle Baard
vooralsnog moet ik afzeggen....work work work work....maar ik noteer de datum toch even in de agenda...
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
De gezamenlijke Baardforummers zullen er met een Baardborrel zijn! Meld je aan als lid bij de Facebook-pagina Baardborrel en/of volg de Instagram-pagina met dezelfde titel.

Hier kun je ook lezen over de "Baardverdubbelaar" op 1 april aanstaande in het Friese dorp Baard.
 

GlennBG

Volle Baard
De gezamenlijke Baardforummers zullen er met een Baardborrel zijn! Meld je aan als lid bij de Facebook-pagina Baardborrel en/of volg de Instagram-pagina met dezelfde titel.

Hier kun je ook lezen over de "Baardverdubbelaar" op 1 april aanstaande in het Friese dorp Baard.

Yihaa!
Gaaf...(Y)
 

CoolGuy786

Stoppelbaard
Wil ook wel komen ondanks dat ik dan nog mijn laatste eindexamen heb. Maar ik ga goed voor scheikunde leren om toch nog te kunnen komen!
 

Carlo17

Baard
Net kaartjes besteld. Weet niet wat ik er van moet verwachten maar lijk me wel leuk. Zelfs mijn vrouw heeft zin om mee te gaan.
 

Step

Baard
Ik heb tijdje geleden ook kaartjes besteld. ...worden die opgestuurd of moet ik die zelf afdrukken.
 
Banner image
Top