Barbier van Weleer.

JeroenP

Volle Baard
Met kriebels in mijn buik is het vandaag echt zover. Ik heb een afspraak gemaakt bij De barbier van weleer in Leeuwarden. Op youtube kwam ik Sybrands baard tegen en hij was hier ook heen geweest. Dus nu eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en gebeld.....zucht......

veels te spannend.....
 

Corneel

Baard
Ik kan mij de spanning goed voorstellen. Je hebt immers zo lang gespaard, een prutser kan met enkele handelingen jouw waardevolle baard zwaar verpesten. Maar je hebt jouw huiswerk al gedaan begrijp ik, dus het komt vast goed. Veel plezier alvast!
 

JeroenP

Volle Baard
Het is helemaal goed gekomen. Ik heb mijn doel/foto laten zien en ze heeft al een kleine lijn er in gezet. En aangezien er nog meer lengte moet komen heeft ze niets teveel weg geknipt. Dus ik kan met een gerust hart hier nog eens heen.....
[DOUBLEPOST=1481645735][/DOUBLEPOST]
 

Corneel

Baard
Goed nieuws! Ik wist niet eens dat er ook vrouwelijke barbiers zijn. Het filmpje heeft het verduidelijkt, bedankt voor het toevoegen. Nu nog de foto's inderdaad ;)
 

JeroenP

Volle Baard
WP_20161202_04_44_04_Pro_LI.jpg WP_20161202_04_44_24_Pro_LI.jpg ervoor...
[DOUBLEPOST=1481711984][/DOUBLEPOST]WP_20161214_11_36_21_Pro_LI.jpg WP_20161214_11_35_59_Pro_LI.jpg erna....
[DOUBLEPOST=1481712366][/DOUBLEPOST]Ze heeft zoveel mogelijk lengte aan de voorkant gelaten en de zijkanten wat strakker gemaakt.Voorzichtig is er al een lijn ingezet naar mijn toekomstige baard. Mijn snor heeft ze ook aangepakt en ik kan weer eten zonder haar in mijn mond. En nu laat ik het voorlopig weer lekker groeien tot het er weer niet/minder uitziet.
[DOUBLEPOST=1481712590][/DOUBLEPOST]Onderstaande foto is het doel..wp_ss_20161205_0002 (2).png
 

Corneel

Baard
Dat heeft ze mooi gedaan. Aan de hand van jouw uitleg kun je goed zien wat er is gebeurd, heel subtiel. Je bovenlip is goed zichtbaar, ik kan mij goed voorstellen dat dit prettiger aanvoelt. Volgens mij heb je jouw doelstelling bijna gehaald, chapeau!
 

JeroenP

Volle Baard
De snor was mijn grootste probleem om zelf te doen. Mijn handlebar werd echt te groot voor mij. En ik was zelf nog niet helemaal zeker om dat zelf te doen. Maar gelukkig....en voor de prijs hoef ik het niet te laten.
 
Banner image
Top