Barbier keuze

zenn

Zware baard
Voor diegene die hier een Barbier bezoeken... Hoe zijn jullie gekomen tot jullie barbier?

'K vraag mij dit namelijk af, gezien er hier in de omgeving (nabij A'dam) er zo'n +20 stuks zijn.o_O En gezien 'k in de bijna 2 jaar van groei nog steeds er geen eentje hebt bezocht, maar steeds vaker denk "ik moet toch echt weleens een keertje bij eentje langs". Ondanks 'k best huiverig ben dat ze de baard 'verprutsen', dus "ik doe het liever zelf wel"... Ben 'k toch nieuwsgierig.:oops:

Waaruit maak je dan die keuze?
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ikzelf ben net zo nieuwsgierig naar de antwoorden als jij, ik ga dit belangstellend volgen.
Ik ben 1 keer bij een barbier met een goede reputatie geweest maar dat is slecht bevallen aangezien ik ondanks een duidelijke afspraak en uitleg naderhand naar buiten liep met een korte snor en niet 1 cm maar ruim 10 cm :mad: van mijn baard af.

Ik hoop dat je de juiste informatie en adressen gaat krijgen, we gaan het zien, succes (Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Als je het al 2 jaar zelf doet zou ik de barbier gewoon niet opzoeken.
ZO spectaculair is die "beleving" nu ook weer niet denk ik ;)
 

Weeble

Volle Baard
In mijn regio zijn er maar weinig barbiers. Die zitten vaak in de grote steden en dan ook nog in de binnenstad waar je niet voor de deur kunt parkeren.
Ik heb er 2 geprobeerd. De eerste was op zich goed, maar de tweede voldeed nét iets meer aan mijn wensen (niet te veel van de lengte af, mooi model) dus je kunt niets anders doen dan het gewoon een keer proberen!;)
 
Banner image
Top