Barbershop in Ede e.o.

Diederik

Volle Baard
Heren,

Mijn baard(je) van drie weken wordt komende maandag voorgesteld aan mijn collegae. Omdat ik hem van zijn beste kant wil laten zien, lijkt een kort bezoek aan een barbier, om de contouren even mooi strak te maken mij een goed idee.

Nu kom ik, zoekende op internet, weinig barbiers in mijn regio tegen.

Iemand een tip voor een goeie barbershop in (de regio) Ede?

Dank en groet,
Diederik
 
Heren,

Mijn baard(je) van drie weken wordt komende maandag voorgesteld aan mijn collegae. Omdat ik hem van zijn beste kant wil laten zien, lijkt een kort bezoek aan een barbier, om de contouren even mooi strak te maken mij een goed idee.

Nu kom ik, zoekende op internet, weinig barbiers in mijn regio tegen.

Iemand een tip voor een goeie barbershop in (de regio) Ede?

Dank en groet,
Diederik
Pardon ?!
Een 3 weken baardje en dan al naar een barbier. Ik denk dat de barbier graag wat aan je wil verdienen maar dit voorval menigmaal in het café of elders ten tafel zal brengen om een ongekend geschaterlach te oogsten. 3 weken nogmaals ?
Of u heeft al een explosieve groei doorgemaakt met uw 1 / 17 yeard
 

Diederik

Volle Baard
Hahaha okay... Explosief kan ik de groei (denk ik) niet noemen, maar het oogt wel enigszins onverzorgd zo.

Ik wil ook voorkomen dat ik de beide kanten niet synchroon maak. Kwestie van nog wat onwennigheid en onzekerheid.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hahaha okay... Explosief kan ik de groei (denk ik) niet noemen, maar het oogt wel enigszins onverzorgd zo.

Ik wil ook voorkomen dat ik de beide kanten niet synchroon maak. Kwestie van nog wat onwennigheid en onzekerheid.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Succes dan gewenst, nu nog even dat niet stoere imago van avatar Dirk Jan (een sukkel) vervangendrikjan sukkel 2.jpg dirkjan.jpg
 

Diederik

Volle Baard
@Zonnebloem, Dirk-Jan is mijn werkelijke naam. En omdat ik lang en blond ben, een brilletje draag en de humor leuk vind, vind ik het wel een passend plaatje.

Daarenboven ben ik ook nog eens een paar kilo te zwaar, dus ziedaar!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Almer

Baard
Zoek naar een herenkapper, ik zit even te kijken op google en zie deze voorbij komen : http://debarbierede.nl/

Je kunt prima eens een afspraak maken hierzo en eens in gesprek gaan met de man. Voelt het goed en lijken de adviezen op wat jij in gedachte hebt dan kan het altijd.
Probeer je aan te passen aan je groei en je uiteindelijke doel. Kweken is vooruit kijken, scheer of trim je teveel weg dan blijf je bezig en zal je nooit het doel bereiken dat je je voorstelt.
 
Heren,

Mijn baard(je) van drie weken wordt komende maandag voorgesteld aan mijn collegae. Omdat ik hem van zijn beste kant wil laten zien, lijkt een kort bezoek aan een barbier, om de contouren even mooi strak te maken mij een goed idee.

Nu kom ik, zoekende op internet, weinig barbiers in mijn regio tegen.

Iemand een tip voor een goeie barbershop in (de regio) Ede?

Dank en groet,
Diederik
Hoi Diederik,
Post je straks een nieuwe foto nadat je bij de barbier bent geweest ?
Ben benieuwd, succes gewenst en eventueel ook een review over de barbier ?
 

SuperFrielk

Stoppelbaard
Ter aanvulling op dit topic. Ik ben ondertussen bij meerdere barbiers geweest in Ede. Papillon staat op dit moment bovenaan (prima werk en bier..), de barbercar is nr 2 en volgende week is nr.3 aan de beurt.
 
Banner image
Top