MijnBaard.nl

Barbatum

Discussie in 'Verzorgingsproducten en ervaringen' gestart door Ersa, 4 mei 2017.

1. Ersa

Ersa Baard

Hallo allemaal,

Ik weet niet of dit de juiste plek voor dit bericht is, maar ik kwam laatst deze site tegen: barbatum.nl

Iemand ervaring met deze site en/of de producten die ze aanbieden?

2. Weeble

Weeble Volle Baard

Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik naar de prijzen kijk weet ik ook waarom:eek:o_O

3. Ersa

Ersa Baard

exactly my thoughts!

4. Cowboy

Cowboy Baardaap Oerbaard

Nope, nog niet van gehoord en dus geen ervaringen aldaar :oops:

5. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Tsja, uit Rotterdam. Een prijzige shop. De genoemde interviews, sociale contacten en verhalen kan ik echter nergens vinden.

6. GlennBG

GlennBG Volle Baard

Dat komt natuurlijk nog @ProfessorMelchior, dat slap ouwehoeren van de website...
    Er moet eerst geld gaan rollen, uit onze buidels. o_O
    Ik houdt het bij zelfbrouw voorlopig, peperduur dit....

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  7. zenn

zenn Zware baard

Prijzen zijn conform andere webshops die 'k heb gezien. (import is gewoon prijziger)
    Wel een volledige range van buitenlandse merken hebben ze; Roughneck, Solomon's, Canadian Redneck, Bikers Blend. (Y)

Denk dat dit een nieuw start-up bedrijfje is.

8. Serge

Serge Guest

Ik heb daar mad viking gekocht balm en baard olie tja komt uit de usa dus iets meer€ maar voor de rest geen probleem (Y)

9. drummer

drummer Baard

De genoemde Mad Viking kost bij Barbatum 20 euro voor 60 ml. Dezelfde fles kost bij de ons zo bekende webwinkel mijnbaard.nl 22,50. Ik heb verder geen prijzen vergeleken maar zo duur is Barbatum dan toch ook weer niet?

10. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Eerlijk gezegd heb ik geen prijzen vergeleken. Je hebt eigenlijk wel gelijk.

11. Serge

Serge Guest

Er gister besteld bij barbatum vandaag in huis the hollow balm en olie 35€:)>

Carlo17 vindt dit leuk.
  12. Serge

Serge Guest

Mad viking

13. Mokum

Mokum Stoppelbaard

AL verschillende producten besteld. Snelle levering en prima spul. Geen klachten tot nu toe.

Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina