Barbarossa’s baard

Ik wil binnenkort toch wat vorm in de baard laten knippen bij een barbier. Niet te veel van de lengte af natuurlijk. Weet iemand een goede barbier Barendrecht / Rotterdam. Schorem heb ik veel over gehoord alleen zou ik graag een afspraak maken en voor newyork Barber shop dien je wel erg ver van te voren te reserveren, vanwege werk kan ik niet echt buiten de weekenden om. Hebben jullie nog tips of zeg je gewoon bij newyork een afspraak over een maand plannen ? :)>
 

RCM

Baardaap
Niet teveel van de lengte? Barbiers houden van trimmen en knippen, dus pas maar op :p. Wel jammer dat je je oorspronkelijk doel opzij zet, want nu gaat het nog langer duren voordat je je doel bereikt. Ondanks dat, toch succes ;)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Bij Schorem kan je zo binnenlopen. Je moet er wel erg lang wachten voordat je er geholpen wordt.
Ik ben er 1 keer geweest, maar ga er niet meer heen. Het duurde me te lang en ik was ook niet zo tevreden.
Ik zeg dus gewoon bij Newyork een afspraak maken.
Het is trouwens beter om je baard nog even door te laten groeien. Als je er een model in wilt hebben dan moet de barbier wel iets te knippen hebben.
Succes Texman:)>
 
Ik zal t nog maar even zn gang laten gaan. De snor trim ik zelf wel wat bij daar blijf ik anders op kauwen. ;) :D
Plan voor begin oktober wel een afspraak bij newyork heb ik meteen een stok achter de deur er tot die tijd niks aan te doen:):)>
 
Inmiddels weer wat verder. We groeien rustig door.:)>
 

Bijlagen

  • 7A04846F-226F-4D85-B0EE-A221723BCE3C.jpeg
    7A04846F-226F-4D85-B0EE-A221723BCE3C.jpeg
    393,5 KB · Weergaven: 39

Texman

Koning Baard
Ha @Barbarossa ,
Je hebt een mooie bos haar met krullen. Een wat minder gestylde ( verzorgde) baard past hier prima bij.
Ga zo door want het staat je prima.
Texman:)>
 
@Texman, bedankt het kammen en oliën doe ik wel 2 keer per dag en in de ochtend wat was erin. Maar als ik lees dat er veel zijn die ook met een föhn in de weer zijn, dan moet ik toch toegeven dat ik daar waarschijnlijk t geduld niet voor heb ;) voordeel van krullen is dat je vrij makkelijk accepteerd dat je haar z’n eigen gang gaat :p

@Ardjan bedankt we gaan zien waar we eindigen :)>
 
Na even afwezig geweest te zijn hierbij weer een korte update. 2 weken geleden vader geworden van een prachte dochter, alleen Schiet de baard bevorderende slaap er nu wel bij in;)

Vandaag de eerste ervaring met de NYB en ik moet zeggen ik vond het een fijne ervaring. Niet te veel er af maar alleen weer symmetrisch gemaakt en de lijnen bijgewerkt. Zelf erg tevreden met het resultaat.:cool::)>
 

Bijlagen

  • 91110DB4-27F4-40F6-B842-F178B289CA39.jpeg
    91110DB4-27F4-40F6-B842-F178B289CA39.jpeg
    679,3 KB · Weergaven: 43

Texman

Koning Baard
Ha @Barbarossa,
Van harte gefeliciteerd met je vaderschap. En natuurlijk je vrouw ook van harte gefeliciteerd
Vaderschap is ook baardbevorderend de kleine wil er vast aan trekken om je aandacht te krijgen.
Je baard ziet er trouwens goed uit en staat je je prima.
De kleine boft met een papa met zo'n mooie baard.
Ga zo door Texman:)>
 
Banner image
Top