Baardstijlen

Kale666man

Baardaap
Toevallig gisteren ook gelezen toen ik aan het googlen was.
Ja,interessante site wel met veel afbeeldingen.
Heb de gids die je kon downloaden niet gedaan ook al was spam uit den boze.
Maar voor de rest prima overzicht over alles wat je maar wilt weten ook zonder die downloads.
Van A tot Z,goed in elkaar gezet.(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ja, vond ik ook daarom heb ik hem maar even hier gedeeld.
Ik wist niet wat een balbo was en ben toen gaan zoeken en kwam deze site tegen.
 

RCM

Baardaap
@Texman , Leuk artikel met leuke voorbeelden! (Y)

@Yoeri De balbo behoort gewoon tot de baardstijlen. Dit staat los als hetgeen wel of niet geconnect is met je bakkebaarden. Een baard is niet meer dan wat haargroei op je onderkaak. ;)
 
Laatst bewerkt:

Gunter

Baard
grijze-baard-02.jpg


Doe mij deze maar!!!

Oftewel, ik moet nog heel wat grijzer worden en de boel nog laten groeien. (Y)
 

Kale666man

Baardaap
Hee Glenn
Nee je ziet zeker niet scheel.
Ik begrijp het ook niet en heb is goed zitten kijken nog en vond het ook nogal overdreven.
De kale plekken waar hij het over heeft zijn eigenlijk nauwelijks zichtbaar waarmee ik net als jij denk dat als hij langer groeit je de zogenaamde kale plekken niet eens ziet.
Ik adviseer de man die dit vertelt dan ook eens wat meer kennnis van zaken op te doen.
En als laatste optie,de opticien.;)
 

Texman

Koning Baard
Bij dit soort sites gaat het niet zozeer over het al dan niet kunnen laten groeien van een mooie lange en volle baard.
Naar mijn idee gaat het meer om dat gene wat je aan baardgroei hebt er zo goed mogelijk uit te laten zien. Dat geld ook voor die mannen met epische baarden
De informatie is voor de beginnende baardman helemaal nog niet zo slecht naar mijn idee
 

Kale666man

Baardaap
Nee @Texman maar met die man als voorbeeld zag ik ook wel meer potentie.
Goed er zit ook nuttige info tussen waar je wat aan hebt,zeker in het begin.
Mij ging het om het voorbeeld wat er te zien was en daar was ik het niet mee eens
 
Banner image
Top