Baardreis

Geert77

Baard
Ik krijg tegenwoordig veel reacties op mijn baard. De een vindt het goed een ander daarentegen zegt dat het tijd wordt om een bezoekje te brengen aan de barbier. Al bij al vind ik die reacties en die blikken wel leuk. Graag jullie mening.
 

Bijlagen

  • 165182295745894120452051386491.jpg
    165182295745894120452051386491.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 28
  • 16518230802025489926610189672166.jpg
    16518230802025489926610189672166.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 28

Texman

Koning Baard
Ha @Geert77
Het is een hele mooie baard aan het worden (Y)(Y)(Y) en omdat een baard laten groeien ook een soort van ontdekkingsreis is zou ik een bezoek aan de barbier nog maar even uitstellen. De negatieve reacties zijn er altijd daar moet je je niks van aantrekken.
Wat vooral van belang is hoe je je er zelf bij voelt en als dat goed is zou ik er vooral van genieten.;)
Groet Texman:)>
 

Macx

Baardaap
Ik krijg tegenwoordig veel reacties op mijn baard. De een vindt het goed een ander daarentegen zegt dat het tijd wordt om een bezoekje te brengen aan de barbier. Al bij al vind ik die reacties en die blikken wel leuk. Graag jullie mening.

Mooie baard is dit al, ik zou gewoon wachten met de barbier, hoe voller hoe meer mogelijkheden later voor een mooi model baard. Tenminste zo denk ik er over.
Het is een mooie kleur baard Geert en een wat langere baard zou je heel goed staan en dan heb je ook wat hé. Ik had gisteren een bezoekje gebracht en ik weet al niet meer bij wie, maar jongen wat een pracht baard was dat zeg! Zoiets zou jij ook makkelijk kunnen bereiken. Ik ga ff op zoek wie dat ook alweer was. Het was iets van een paar jaren geleden.

Ik heb em al gevonden, gisteren was ik hier bij Carlstein11, heel mooie reis ook om te lezen, is volgens mij
wel iets voor jou ook om te lezen en de foto's te bekijken. https://baardforum.nl/threads/mijn-baard-avontuur.1965/

 
Laatst bewerkt:

Geert77

Baard
Mooie baard is dit al, ik zou gewoon wachten met de barbier, hoe voller hoe meer mogelijkheden later voor een mooi model baard. Tenminste zo denk ik er over.
Het is een mooie kleur baard Geert en een wat langere baard zou je heel goed staan en dan heb je ook wat hé. Ik had gisteren een bezoekje gebracht en ik weet al niet meer bij wie, maar jongen wat een pracht baard was dat zeg! Zoiets zou jij ook makkelijk kunnen bereiken. Ik ga ff op zoek wie dat ook alweer was. Het was iets van een paar jaren geleden.

Ik heb em al gevonden, gisteren was ik hier bij Carlstein11, heel mooie reis ook om te lezen, is volgens mij
wel iets voor jou ook om te lezen en de foto's te bekijken. https://baardforum.nl/threads/mijn-baard-avontuur.1965/
Dank u voor de reactie. Carlstein heeft inderdaad een heel mooie baard maar op mijn werk is zo’n lange baard niet toegelaten.
 

tijn

Zware baard
Ik krijg tegenwoordig veel reacties op mijn baard. De een vindt het goed een ander daarentegen zegt dat het tijd wordt om een bezoekje te brengen aan de barbier. Al bij al vind ik die reacties en die blikken wel leuk. Graag jullie mening.
Ja dat snap ik dat je veel reacties krijg. Tis iok wel een mooie baard die er aan zit te komen zeg(Y)
 

Macx

Baardaap
Dank u voor de reactie. Carlstein heeft inderdaad een heel mooie baard maar op mijn werk is zo’n lange baard niet toegelaten.
Ik haalde Carlstein aan omdat beide baarden veel op elkaar lijken qua kleurschakeringen. Als een lange baard nu niet is toegestaan dan iets voor later misschien, hoewel een wat kortere baard ook heel mooi zal zijn, het staat je in ieder geval heel goed. Veel succes met het bereiken van je baard doel en lekker genieten van wat je nu al hebt bereikt. Knap werk Geert! (Y)
 
Banner image
Top