#Baardkast

Beardish

Baard
En toen dacht ik, waarom eens geen baardenkast topic openen. Zodoende kan ik mijn kast misschien bijvullen of informatie uitwisselen over bepaalde producten.:)>

Het concept is simpel. Laat eens zien hoe je baardenkast eruit ziet.

Ik neem alvast het voortouw.:cool:

IMG_9734.JPG
De "Originals" kruidvat "baardolie" heb ik dus leeggegoten, en heb er zelf een combinatie in gestoken van Jojoba olie met een essentiele geurtje. Heeeeerlijk(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Bij deze dus ;)

UbkpB70.jpg
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Olie, olie en nog eens olie :cool:
Ik zie een wit blokje kaarsvet, wat doe je daarmee ?
Eigenlijk is het olie, baardwax, snorrenwax, baardzeep, bodysoap, haartonic, kammetjes, borstels en scharen.
Maar inderdaad, er staat wel wat olie tussen :)>

Ik heb zo'n vermoeden dat het een stuk baardzeep is, of heb ik het mis Cowboy?
Inderdaad (Y) Net als het doosje Hones Amish op de achtergrond ook nog baardzeep bevat en er nog een op de wasbak ligt op een houten schaaltje :D
 

Beardish

Baard
Eigenlijk is het olie, baardwax, snorrenwax, baardzeep, bodysoap, haartonic, kammetjes, borstels en scharen.
Maar inderdaad, er staat wel wat olie tussen :)>


Inderdaad (Y) Net als het doosje Hones Amish op de achtergrond ook nog baardzeep bevat en er nog een op de wasbak ligt op een houten schaaltje :D

Tof zo een blok zeep. Van welk merk?
[DOUBLEPOST=1507500008][/DOUBLEPOST]
@Cowboy @Beardish Dat is een hele kast vol.

Sarcasme ?
 

TMG1961

Baardaap
@Beardish Nee geen sarcasme, als ik kijk naar wat ik heb is het echt een goed gevulde kast die jullie hebben. Ik heb 1 flesje olie, 1 potje balsem en 1 borstel en kam
Loont zich nog niet eens de moeite om telefoon te pakken en er een foto van te maken.

Mijn excuses als ik iemand met mijn post voor het hoofd gestoten heb. Was niet mijn bedoeling. Was gewoon een opmerking dat het een goed gevulde kast was.
 

Beardish

Baard
@Beardish Nee geen sarcasme, als ik kijk naar wat ik heb is het echt een goed gevulde kast die jullie hebben. Ik heb 1 flesje olie, 1 potje balsem en 1 borstel en kam
Loont zich nog niet eens de moeite om telefoon te pakken en er een foto van te maken.

Mijn excuses als ik iemand met mijn post voor het hoofd gestoten heb. Was niet mijn bedoeling. Was gewoon een opmerking dat het een goed gevulde kast was.

Chill joh !!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Tof zo een blok zeep. Van welk merk?
Deze is van het huismerk van "mijn baard" zelf https://www.mijnbaard.be/baardverzorging/baardzeep/mijnbaard-baardzeep.html
Maar aleppo zeep of een andere variant is zeker even goed, net alsverschillende andere soorten (als je goed kijkt ligt er nog een piepklein stukje zwarte zeep van Damn Good Soap Company naast die grote ;) )

als ik kijk naar wat ik heb is het echt een goed gevulde kast die jullie hebben. Ik heb 1 flesje olie, 1 potje balsem en 1 borstel en kam
Loont zich nog niet eens de moeite om telefoon te pakken en er een foto van te maken.
Wat die hoeveelheden betreft niet te veel op blind staren hoor. Ik probeer graag eens een nieuwe geur of hold van verschillende merken en dan loopt dat al wel eens uit de hand. Puur praktisch gezien kan je perfect verder met één kam, één borstel en wat olie en wax hoor (Y)
 

Hapmans

Baard
Deze is van het huismerk van "mijn baard" zelf https://www.mijnbaard.be/baardverzorging/baardzeep/mijnbaard-baardzeep.html
Maar aleppo zeep of een andere variant is zeker even goed, net alsverschillende andere soorten (als je goed kijkt ligt er nog een piepklein stukje zwarte zeep van Damn Good Soap Company naast die grote ;) )


Wat die hoeveelheden betreft niet te veel op blind staren hoor. Ik probeer graag eens een nieuwe geur of hold van verschillende merken en dan loopt dat al wel eens uit de hand. Puur praktisch gezien kan je perfect verder met één kam, één borstel en wat olie en wax hoor (Y)
juh ik vind het ook leuk om van alles uit te proberen en ren het doel ook wel eens voorbij:oops:
 

Beardish

Baard
Deze is van het huismerk van "mijn baard" zelf https://www.mijnbaard.be/baardverzorging/baardzeep/mijnbaard-baardzeep.html
Maar aleppo zeep of een andere variant is zeker even goed, net alsverschillende andere soorten (als je goed kijkt ligt er nog een piepklein stukje zwarte zeep van Damn Good Soap Company naast die grote ;) )


Wat die hoeveelheden betreft niet te veel op blind staren hoor. Ik probeer graag eens een nieuwe geur of hold van verschillende merken en dan loopt dat al wel eens uit de hand. Puur praktisch gezien kan je perfect verder met één kam, één borstel en wat olie en wax hoor (Y)

Ik lees goede reviews, mag ik ervan uitgaan dat die goed is? Ik ieder geval, hij is momenteel uitverkocht.
[DOUBLEPOST=1507574743][/DOUBLEPOST]
nee voor het geheel plaatje he.
;)

Ik kan geen reuzel meer zien. Ooit zo een superduur potje gehaald. 1 x in mijn haar gesmeerd, nooit meer. Daarna zitten knoeien met dreft en van die toestanden o_O
 

RubenG

Baard
Bij mij gaat het niet meer in de kast :D
Heb een samplepack olie besteld van Mad Viking, dus dat zijn al 14 flesjes.
Dan nog eens een flesje Cpt. Fawcett Booze & Baccy (op aanraden van de barbier).
Vandaag twee balsems binnen gekregen (ook Cpt. Fawcett B&B en Grave before Shave Bay Rum, samen met een staal baardwax van Mijnbaard.
Daarnaast ook nog baardzeep van Mijnbaard (shampoo), een baardborstel, een kam, schaar (al moet ik eerlijk zeggen geen baardschaar :) ), trimmer, haartonic (voor wat er nog van over is). Dat is het zowat.. Maar dus verspreid over meerdere kastjes bij gebrek aan plaats :eek:
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik lees goede reviews, mag ik ervan uitgaan dat die goed is?
Ik ben er alvast tevreden mee ;)

Al moet ik zeggen dat de meeste "harde vaste" stukken zeep me wel kunnen bekoren (Y)

Enkel de vloeibare baardzepen zijn minder mijn ding, maar dat heb ik grotendeels ook met douchegel en dergelijke toestanden ;)
 
Banner image
Top