Baardje van Veteraan79

Texman

Koning Baard
Alleen me snor krult een beetje naar me mondhoeken

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
Ha @Veteraan79 ,
Dat ziet er goed uit voor twee maanden.(Y)(Y)(Y)
De krullende snor kan je bedwingen met wat Baardwax of snorrewax en opzij kammen.
Ik zou het niet wegknippen dat is zonde. Het wordt vast een erg mooi snor.
Ga zo door en succes.
Texman:)>
 
Zo nog even dan heb ik me 3 maand er opzitten en starten aan me 4 gaat goed zo en bevalt zeker goed
b2d80cce189b0b6794db19ae411fc75b.jpg
01f0226eea41837d67b25a2bfdc12010.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha @Veteraan79 ,
Het gaat goed met je baard en het staat je goed.(Y)(Y)(Y)
Leuk dat het goed bevalt. De eerste 3 maanden zijn om te bekijken hoe je baardgroei zich ontwikkeld.
Als op de drie maanden zit kan je voor je zelf bepalen of je door gaat voor een langere baard of dat je het houd bij een korte strakke baard.
Als je alleen een korte baard wil moet je die gaan bij houden op die lengte. Ga je voor een lange baard dan zou ik zeggen ga gewoon 3 maanden door en haal er zo min mogelijk van af omdat je op deze manier het snelst je doel bereikt.
Mijn advies: ga voorlopig voor een langere baard want als het niet bevalt kan je hem inkorten. Daarnaast heb je er een goeie kop voor;)
Succes Texman.:)>
 
Ha @Veteraan79 ,
Het gaat goed met je baard en het staat je goed.(Y)(Y)(Y)
Leuk dat het goed bevalt. De eerste 3 maanden zijn om te bekijken hoe je baardgroei zich ontwikkeld.
Als op de drie maanden zit kan je voor je zelf bepalen of je door gaat voor een langere baard of dat je het houd bij een korte strakke baard.
Als je alleen een korte baard wil moet je die gaan bij houden op die lengte. Ga je voor een lange baard dan zou ik zeggen ga gewoon 3 maanden door en haal er zo min mogelijk van af omdat je op deze manier het snelst je doel bereikt.
Mijn advies: ga voorlopig voor een langere baard want als het niet bevalt kan je hem inkorten. Daarnaast heb je er een goeie kop voor;)
Succes Texman.:)>
@Texman, dank je wel en ik ga voor een lange baard dus wil er zeker zo min mogelijk van af halen. Hou hem alleen netjes bij omdat ik een kantoorbaan heb. En over drie maanden kijken hoe ik hem ga houden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
 
Gaat lekker met de baard ga nog even een half jaar door wangen groeien goed nu. bij me kin kruld hij iets naar binnen maar ga er van uit dat als hij langer word dit nog wat minder wordt. Gebruik nu alleen berkenwater en 2 of 3 keer per week baardolie. Beard on
9c3299e7cdc8593b899a9ef2f902aabb.jpg
5a95b2ae710e2a11f3349133cec6c55f.jpg
fb852f68f70e0ad794eeb4ad650cdc79.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
 
Banner image
Top