Baardje temmen

Pascal81

Stoppelbaard
Hey allemaal!
Ondertussen ben ik een dikke twee maand onderweg op mn baardreis! De goede "blijf eraf" tip heb ik ter harte genomen en dat blijf ik zeker nog twee maand volhouden ;)

nu vroeg ik me alleen af, die wilde niet te temmen haren, is dat een periode of moet ik wat steviger wax in de strijd gooien?
Heb nu de citrus baardwax en olie van mijnbaard maar dit krijgt het niet echt in gareel....

Thanks alvast voor de reacties :cool:
 

Bijlagen

  • IMG_1972.JPG
    IMG_1972.JPG
    193,9 KB · Weergaven: 109

Diederik

Volle Baard
Het enige wat echt helpt is je wat minder ergeren aan je uitspringers...

Oh, en geduld hebben. Hoe moeilijk ook.

Misschien (heel misschien) is de baardbalsem van Reuzel iets wat zou kunnen helpen? Ik heb de indruk dat het bij mij een HEUL ietsiepietse helpt, of vind ik het gewoon lekker ruiken, dat kan ook.
 

GlennBG

Volle Baard
Mooie baard wordt het zeg!
Advies van @Diederik sluit ik bij aan wat betreft tolereren van een wat woester uiterlijk...;)
Ben reeds tijden gestopt me te ergeren aan haartjes met een eigen wil...
Beard-on! :)>
 

Pascal81

Stoppelbaard
Hahaha het is een hele mentale reis zo , maar zal het geduld nog opbrengen, jullie tips hebben me al flink gemotiveerd dus blijf het mooi opvolgen ;)
De reuzel balsem ga ik zeker weer bestellen, evenals de foam erg fijn spul ( bij Mn vorige poging gebruikt )
Ruikt inderdaad fijn en ach baat het niet dan schaadt het maar een beetje :)

Thanks weer voor de mentale support guys!

Het enige wat echt helpt is je wat minder ergeren aan je uitspringers...

Oh, en geduld hebben. Hoe moeilijk ook.

Misschien (heel misschien) is de baardbalsem van Reuzel iets wat zou kunnen helpen? Ik heb de indruk dat het bij mij een HEUL ietsiepietse helpt, of vind ik het gewoon lekker ruiken, dat kan ook.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Pascal ;)

Wat die wilde haren betreft is het volgens mij voornamelijk een fase die je gewoon doormoet :)>
 

JeroenP

Volle Baard
uit ervaring weet ik dat je zelf elk haartje, elk golfje ziet maar als ik jouw baard bekijk op de foto...petje af, staat goed en ga vooral door.
 
Banner image
Top