Baardje + Gemillimeterd hoofd

Ruben

Baard
Hallo,

Vinden jullie dat het er beter uit ziet als je een (bijna) kale kop hebt met een baard, of bovenop ook gewoon een bos haar? Ik heb gisteren voor het eerst in 22 jaar gemillimeterd, dus voor mij is het enorm wennen :p. Wat vinden jullie?

(Excuses voor de gedraaide foto's. Gepost vanaf mobiel. Laatste foto is before.)
 

Bijlagen

  • IMG_6757.JPG
    IMG_6757.JPG
    240,8 KB · Weergaven: 146
  • IMG_6745.JPG
    IMG_6745.JPG
    229,2 KB · Weergaven: 135
  • IMG_6744.JPG
    IMG_6744.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 135
  • IMG_6203.JPG
    IMG_6203.JPG
    203,3 KB · Weergaven: 129

Ruben

Baard
Ik vind de met-haar foto leuker, maar misschien is het ook omdat je daar vrolijk op kijkt en op de zonder-haar foto's chagrijnig...

Dat zou goed kunnen :D Zat te kutten met de belichting, omdat de zomer helaas voorbij is dus vandaar de serieuzere blik
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Aangezien ik al pakweg 32 jaar met gemilimeterd haar rondloop ben ik waarschijnlijk niet echt onbevooroordeeld :oops:

Zelf ben ik liefhebber van "erg kort" tot "kaal" in vombinatie met een grote baard.

Voor jouw vind ik beide kunnen dus ik zou voornamelijk kijken naar wat je zelf het leukst/makkelijkst vindt (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Helemaal met @vonchipka eens. :D

Oh ja, beide kapsels staan je goed. Zelf was ik precies 30 jaar geleden al klaar met schedelbegroeiing, maar het haar heeft nog niet begrepen niet gewenst te zijn, dus ben ik verplicht iedere dag te scheren. :)
 
Banner image
Top