Baardhooft's reisbaard

Baardhooft

Stoppelbaard
Bedankt mannen! Voorheen hield ik de baard puur natuur, dus niet trimmen of vormgeven of wat dan ook. Tegenwoordig trim ik het zelf. Ik heb vele barbiers geprobeerd, maar dat was het voor mij altijd net niet en daarnaast is het niet bepaald goedkoop en duurt het altijd redelijk lang (30~45 minuten) voordat ze klaar waren, met een resultaat dus waar ik niet volledig tevreden mee was. Niet gek ook, want ze kunnen niet precies in mijn hoofd kijken wat voor beeld ik erbij heb en daarnaast ben ik ook veel barbiers tegen gekomen die het gewoon verkeerd geleerd hebben (neklijn, wanglijn, en vooral de snor).

Ik houd het nu zelf iedere anderhalve week bij met een trimmer en een DE scheermes en ik ben binnen 5 minuten klaar. Voorheen altijd bang geweest iets fout te doen maar het valt best mee en het is totaal niet moeilijk om het zelf bij te houden dus :D !
 

Elfdutch

Baard
niet te filmen wat een baard!!! en ik maar sparen en sparen en geduld hebben (wat ik niet heb)
Inderdaad 1tje om jaloers op te zijn.
 

Baardhooft

Stoppelbaard
Een baard komt mettertijd, zelfs de mijne. Ik ben foto's aan het terugkijken en bijvoorbeeld 3 jaar terug waren mijn wangen echt niet zo vol als dat ze nu zijn, zelfs een jaartje terug niet en had ik veel kale plekken (nu ook, maar minder en bijna niet zichtbaar).

Nog even een valentijnsfoto van vandaag, chillen met mijn geliefde poes. Haar baardgroei en snor maken zelfs mij jaloers :)> . Beetje netflix en chill :confused:

A9C44DDC-6AD0-4FD8-8F06-F9175FAC625E_zpspxex2xff.jpg
 
Banner image
Top