Baardforum heeft een nieuwe eigenaar

Baardforum Admin

Administrator
Hallo Baardmannen (en enkele vrouw),

We willen hierbij bekend maken dat wij (Sebastiaan en Arne van mijnbaard.nl) hét Baardforum hebben overgenomen. We willen hierbij nogmaals de Moderators bedank voor hun hulp!

We zullen het forum in een nieuw jasje steken kwa uiterlijk, de inhoud blijft natuurlijk precies hetzelfde. We horen graag van je wat je aan dit forum zou willen toevoegen kwa functionaliteit of informatie of whatever.

Bij vragen en/of opmerkingen kun je altijd contact met ons opnemen via het forum of via [email protected].

Beard on!
Sebastiaan & Arne
 

Sander

beards be like...
Goed nieuws! Zeker aangezien ik zelf niet echt actief meer was. Ook ik wil iedereen (en specifiek de modjes) bedanken voor een baardig jaar. We zijn van niks naar een kleine 10.000 bezoeken per maand gegaan in een jaar tijd. En dat kon alleen dankzij jullie.

Ik ga met m'n aandacht-spanne van een amoebe weer een andere hobby zoeken. Dus misschien zie ik jullie binnenkort op het kantklosforum.nl. Uiteraard zal ik wel zo nu en dan nog eens mijn dronken hoofd hier laten zien! :)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Inderdaad wel even de wenkbrauwen gefronst toen ik het vernam al was het uiteraard al even vreemd dat de boel een tijdje "in de wacht stond" enkele dagen geleden.

Zelf niet echt problemen met de overdracht al ga ik er uiteraard wel van uit dat de leden en moderatoren nog steeds onbevangen hun review kunnen posten over alle artikelen die met baardverzorging te maken hebben, en dit los van het feit in welke shop ze die gekocht hebben.

Bedankt Sander voor de opstart van het forum en ik wens je, samen met Barry, veel succes met de kantklosclub ;)

@ Sebastiaan en Arne uiteraard gefeliciteerd met de overname. We propberen er op dezelfde weg iets leuks van te maken (Y)
 

Baardforum Admin

Administrator
Ha Cowboy,

Bedankt voor je reactie. Iedereen is vrij om zijn meningen te spuien hier op het forum, als het maar binnen enige fatsoensnormen blijven :)
We hadden jou ook een mailtje gestuurd, check je spamfolder aub of mail mij even op [email protected].

Groet,
Sebastiaan
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
@ Sebastiaan: Mail ontvangen waarvoor dank.

Deze post, elders op het forum, door "een medewerker" van jullie (vermoed ik) is echter eerder voer voor mijn sceptische benadering dan een geruststelling:
Aangezien het forum is overgenomen door "mijnbaard', zullen we het testen van onze baardprodukten niet verder via dit forum laten verlopen.
Vooralsnog zullen we deze optie bieden via onze facebook en wellicht, in de toekomst, via een ander (neutraal) baardforum.

Voor zover dank ik jullie voor bewezen diensten en het prettige enthousiasme.

Ik neem aan dat iedereen nog vrij een review gaat mogen schrijven over om het even welk product hij heeft aangeschaft ??
 

Baardforum Admin

Administrator
Baardbroeders, iedereen mag zeggen wat hij wil over welke shop dan ook. Wij bemoeien ons nergens mee. We zijn niet in Rusland hier, dus geen censuur van onze kant :)

Wij zullen in de toekomst nieuwe producten door jullie Moderators en andere frequente bezoekers laten testen als jullie dat leuk vinden en we hopen dat jullie met leuke ideeën komen wat we met dit forum kunnen doen. Het is en blijft het Baardforum.

Groet,
Sebastiaan
[DOUBLEPOST=1454056770][/DOUBLEPOST]@Cowboy, die post waar jij naar refereert is door "Scherenshop" geplaatst. De shop Scherenshop neem ik dan aan. Deze is iig niet door ons geplaatst.
 

maximum

Zware baard
Ik zie helaas de toegevoegde waarde niet dat er een commerciele link is van het forum naar een baardwebshop:(
Zit op meer forums waaronder het nishikigoi(koi) forum en de charme daarvan is juist het neutrale;)..Maarja mij baardje groeit gelukkig gewoon door:D..Beard up:)>
 

Baardforum Admin

Administrator
@maximum, er verandert helemaal niets aan het forum. We hadden hier op 't forum altijd al een banner naar onze shop staan en die staat er nu nog steeds. Er zullen in de toekomst meer banners komen naar andere leuke websites en barber shops.

Verder moet iedereen vooral doorgaan met waar hij mee bezig was en dat is filosiferen over baarden! :D

Beard on!
Sebastiaan
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik had het inderdaad over een post van "Scherenshop" maar zal mogelijk voorbarige conclusies getrokken hebben.

Zolang er op een paar banners reclame na niets veranderd blijf ik hier alvast zorgen voor de nodige portie gezever uit België ;)
 
Banner image
Top