ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Een zeer gezellige samenkomst in Breda gisteren bij de Bearded Bad Boys, waar we enige resistentie voor het Corona-virus hebben opgebouwd door elkaar te omhelzen, uit elkaars bierflesjes te drinken, te kuchen over de Indonesische catering, met blote handen tussen de frikadellen te grabbelen en gezamenlijk aan de vele flesjes baardolie te ruiken. :)

image.jpeg
 

Eric65

Baard
Een zeer gezellige samenkomst in Breda gisteren bij de Bearded Bad Boys, waar we enige resistentie voor het Corona-virus hebben opgebouwd door elkaar te omhelzen, uit elkaars bierflesjes te drinken, te kuchen over de Indonesische catering, met blote handen tussen de frikadellen te grabbelen en gezamenlijk aan de vele flesjes baardolie te ruiken. :)

Bekijk bijlage 15014
Mooie manier om aan je resistentie te werken (Y)
 

Nib85

Volle Baard
Wanneer is er eens in het Noorden van het land, niet brutaal bedoelt maar van mij mag er ook wel eens een evenement zijn in het Noorden. Er is elk jaar in Harlingen wel het sideburns treffen (voor bakkebaarden) maar daar vallen de volle baarden natuurlijk niet onder

Afgelopen kerstvakantie was er een baardborrel “in Stad”.
Ik kon helaas zelf ook niet, maar als je klein stukje terug kijkt in dit topic zie je een kleine sfeerimpressie. ;)
 

Jofa

Baard
Een zeer gezellige samenkomst in Breda gisteren bij de Bearded Bad Boys, waar we enige resistentie voor het Corona-virus hebben opgebouwd door elkaar te omhelzen, uit elkaars bierflesjes te drinken, te kuchen over de Indonesische catering, met blote handen tussen de frikadellen te grabbelen en gezamenlijk aan de vele flesjes baardolie te ruiken. :)

Bekijk bijlage 15014


Superleuk! Maar waar ergens word dit aangekondigd? Worden er ergens lijstjes gemaakt welke forummers er komen?

Vanuit het pittoreske Zevenbergen was het een kuch en een zucht om er bij geweest te zijn...
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Tsja, dat was leuk geweest om je erbij te hebben @Jofa
Lees dit gehele topic eens door en dan zie je er diverse malen vermeld staan, dat je je kunt aanmelden op de openbare FaceBook-groep BAARDBORREL of bij het Instagram-account BAARDBORREL, zodat je van bijeenkomsten op de hoogte bent.
In de meeste gevallen doe ik er ook hier op het Baardforum melding van of de forumleden, die een Baardborrel organiseren, zoals @Bolt onlangs.
 

Jofa

Baard
Ik heb hem doorgelezen, en ook gezien dat het op fb en insta bekend gemaakt werd. Ik gebruik beide media niet. Daarom vond ik het des te meer opvallend en bijna vreemd dat het niet hier op het forum groots word aangekondigd. Terwijl dit hier toch een brandhaard van baard mannen is.

Ik weet ook wel dat ik wat achterhaald bezig ben door nauwelijks actief bezig te zijn op social media. Ik zie er het nut niet zo van in.

Wellicht is een apparte subcategorie "meetings" een leuke toevoeging op dit forum. Waarin dit soort dingen aangekondigd worden. Niet alleen voor de foto's achteraf, maar juist de vooraankondiging.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Voor de subcategorie "meetings" is dit topic in het leven geroepen @Jofa
Ik kondig de Baardborrels hier tegelijkertijd met die op FB en Insta aan, dus je zult niets missen.
Mocht je zelf samenkomst in gedachten hebben, dan kun je het ook plaatsen.
Veel is er biet voor nodig: je meld, dat je op een bepaalde datum op een bepaalde tijd op een bepaalde plaats iets gaat nuttigen en dan maak je dat bekend en wacht af wie er gaat verschijnen.
In Amsterdam heb ik ooit één deelnemer gehad, die langskwam en in Rotterdam een keer onverwacht 237 man, die we toen snel over een drietal terrassen verdeeld hebben.

Vele personen vinden het leuk om hun interesses in nauw groepsverband te delen, zoals baarden, motorfietsen, automerken, miniatuur spoorbanen, bierproeverijen, etc. en die plegen zich te verenigen in clubverband @Bildtstar
Zo ook de diverse baardmannen, waardoor clubs zoals The Bearded Villains, The Bearded Bad Boys, The Bearded Vikings en nog vele anderen ontstaan en dit op internationaal niveau. Veelal gekleedt in clubtenue, dat inderdaad aan de MC's doet denken. Voornamelijk houden de baardmannen-clubs zich bezig met het verrichten van goede sociale werken, waar ze de persoonlijke financieën voor gebruiken. Het kan variëren van de hulp aan een clublid, dat in moeilijke tijden zit tot georganiseerde inzamelingen voor bv. kinderen met het Down-syndroom.
Mocht je ze er intimiderend uit vinden zien, dan kan ik je mededelen, dat ze dat niet zijn. Lieve kerels met een groot hart…en een imposante baard.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
image.jpeg

Vanaf heden zal iedere georganiseerde Baardborrel worden aangemeld, als protest demonstratie tegen politiegeweld in de Verenigde Staten, de schending van mensenrechten in China, de discriminatie van vrouwen in Saoudie-Arabië, de corruptie binnen de Italiaanse politiek, het kindermisbruik door Rooms Katholieke priesters in Ierland en het staatsgeweld tegen Indianen van het Amazone-gebied.
Aanstaande Baardborrel op de Dam in Amsterdam. Datum en aanvangstijd volgen nog.

:)>
 
Banner image
Top