Baardaapje zonder baard

Baardaapje

Stoppelbaard
Hallo allen,

Ik ben Timo, 22 jaar en ben werkzaam als procesoperator.

Wegens het al redelijk vroeg kalend worden ben ik al lange tijd gemillimeterd (nu 3mm), mijn volgende stap
is het scheermesje erover halen maar voordat ik dit doe wil ik eerst een mooie baard gekweekt hebben :)>
Nu heb ik mijn baard nog nooit lang gelaten aangezien ik deze altijd bijwerk met m'n Remington MB4045 beard kit op ongeveer 3 a 3.5 mm. Ik heb dus ook geen idee of ik enige groeipotentie heb en ik hoop dat jullie als baardkenners dat iets beter weten



IMG_0349.jpg
[/url] post image[/IMG]
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom ;)

Wat de groeipotentie betreft weten we over een maand of 4 à 6 meer ;)

Let it grow :)>
 

JeroenP

Volle Baard
het vroeg kaal worden is een bekend probleem..bij was op mijn 19e al flink dunner. Maar ja ...wat doe je er tegen.

wat je baard betreft heeft Cowboy helemaal gelijk. Lekker laten groeien en niet (of heeeeeeeeel minimaal) bijwerken. Je moet toch door de zwerver-fase heen en hoe sneller hoe beter.

succes met je baardreis
 

Weeble

Volle Baard
De eerste stap in je baardreis is genomen.
Ik denk zo te zien dat je wel potentie hebt voor een mooie baard.
Keep us updatet!:)>
 

Baardaapje

Stoppelbaard
Eigenlijk is mijn baardreis nog niet begonnen, in April word ik 23 en zal ik een apart topic aanmaken voor de progressie van mijn baardreis. Ik twijfel alleen nog omdat er links en rechts van m'n kin nagenoeg niets groeit.... maar; ik zal het alleen weten door het te doen ;D

Thanks
 

Ardjan

Baardaap
Ha Timo, welkom op het forum! De eerste stap heb je in ieder geval gezet; Je zegt "ik wil een baard". Top! Dat betekent dat de wil er is; en dat is alvast super! Maar nu de rest nog; en dat is volhouden geblazen. Als ik je foto's bekijk heb je, naar mijn mening, zeker wel potentie om een baard te laten groeien. Maar zoals de mede-baardbroeders al zeiden; geeft het de eerste maanden de tijd. Spreek met jezelf een datum af tot wanneer; en dan vervolgens kijken wat het is, of wat het gaat worden. Dit betekent, door een lastige fase heen (allerlei op- en aanmerkingen; en twijfel aan jezelf); Maar t sleutelwoord is volhouden, en sterk in je schoenen staan. Daarna kun je zeggen (met trots): Ik heb een baard! Succes man! (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Ik heb weinig advies meer toe te voegen, aangezien de wijze baardmannen reeds gesproken hebben.
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Succes met jouw baardavontuur en idd gewoon volhouden een maand of 4 of 5....
 
Banner image
Top