Baard van Tom

DuckRider

Stoppelbaard
Hallo allemaal, Ik ben 21 jaar en wil eigenlijk al heel lang een baard. Nu ben ik net 3 weken met de motor op reis geweest en dacht dat dit een goede moment zou zijn om mijn baard gewoon te laten groeien. Hoewel deze nog veel kale plekken heeft ook. Wat is jullie advies?
 

Bijlagen

  • 20230713_220003.jpg
    20230713_220003.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 27
  • 20230713_215929.jpg
    20230713_215929.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 29
  • 20230713_215936.jpg
    20230713_215936.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 28
  • 20230713_215955.jpg
    20230713_215955.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 29

Texman

Koning Baard
Ha @DuckRider ,
Welkom op ons leuke forum.
Na drie weken zie ik dat je baard zich al aardig begint te tonen (Y).
Het is gezien je leeftijd echter te vroeg om te zeggen wat het uiteindelijk zal worden omdat je baardgroei zich de komende jaren nog verder gaat ontwikkelen.
Het front en je snor vind ik al heel aardig en ook de baardgroei op je kaaklijn komt aardig op gang.
De wangen moeten nog goed op gang komen en dat is een kwestie van tijd.
Mijn advies voor nu is laat je baard de komende 3 maanden uitgroeien om te zien waar je baardgroei zich ontwikkeld. Als het erg slordig wordt mag de lijnen een beetje bijwerken. Na deze periode kan je kijken welk model bij je baardgroei past. Ga een goede baardolie gebruiken om te voorkomen dat je last krijgt van baardjeuk. Je krijg misschien te maken met wat onaardige opmerkingen, daar moet je niets van aantrekken dat gaat over als men ziet dat je baard blijvend is. Mocht je de neiging krijgen om alles af te scheren raadpleeg ons dan altijd eerst. De ervaring heeft ons geleerd dat de meeste daar spijt van krijgen en beginnen dan weer opnieuw wat natuurlijk zonde is van de verloren tijd.
Hou ons op de hoogte dan kunnen we je zo nodig adviseren om je doel te bereiken.
Succes Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Hallo allemaal, Ik ben 21 jaar en wil eigenlijk al heel lang een baard. Nu ben ik net 3 weken met de motor op reis geweest en dacht dat dit een goede moment zou zijn om mijn baard gewoon te laten groeien. Hoewel deze nog veel kale plekken heeft ook. Wat is jullie advies?
Mijn advies, weer op de motor stappen hahaha. Nee gekheid. Ziet er voor 3 weken goed uit. Nu zo ongeveer 3 maanden niet scheren en of knippen aan de baard. Geduld dat is de grootste moeilijkheid. Sucses en hou ons op de hoogte
 
Banner image
Top