Baard van Steve.

Steve1982

Stoppelbaard
Goedemorgen,

Even een update van de groei van de baard, ik zit nu op 4 maanden en we blijven doorgaan met groeien en ik zie vanzelf wel wanneer het genoeg is.
Alleen sinds een week begint vrouwlief een beetje tegen te stribbelen maar ja ze zal er vanzelf wel aan wennen denk ik dan maar.
20200526_101521.jpg 20200526_101203.jpg 20200526_101146.jpg
 

Joep

Zware baard
Alleen sinds een week begint vrouwlief een beetje tegen te stribbelen
En dat terwijl je zo'n mooie baard hebt! Ik denk (hoop) dat ze nog even moeten wennen. Het is natuurlijk ook een hele grote verandering, van babyface naar een volwassen stoere kerel. Ik denk dat veel vrouwen daar in het begin aan moeten wennen en dat begrijp ik best. Mijn vrouw vind het inmiddels erg mooi, maar dat duurde ook even voor ze zover was.

Succes verder met je baardreis :)> (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Zonder baard heb je een jongensachtige uitstraling en nu wandelt er ineens een Viking door het huis, dus ik begrijp de dame wel en ze zal even moeten wennen, maar haar eigen uiterlijk is toch ook aan verandering onderhevig?

Het is grappig, dat de dames wensen, dat hun kerel er uit blijft zien, als op het moment van het begin van de relatie.
Dan gaan ze zichzelf ieder seizoen anders kleden, laten hun haren groeien of knippen het, geven hun kapsel een andere kleur en bekijken dan na enkele jaren hun partner en delen deze mede, dat deze oogen als een verouderde zitzak.
Nee, dan die vader van dat jongetje uit de volgende straat! Die ziet er pas modern uit!

o_O
 

Texman

Koning Baard
Goedemorgen,

Even een update van de groei van de baard, ik zit nu op 4 maanden en we blijven doorgaan met groeien en ik zie vanzelf wel wanneer het genoeg is.
Alleen sinds een week begint vrouwlief een beetje tegen te stribbelen maar ja ze zal er vanzelf wel aan wennen denk ik dan maar.
Bekijk bijlage 16027 Bekijk bijlage 16028 Bekijk bijlage 16029
Ik vind dat je een prachtige baard hebt gekregen(Y)(Y), jammer dat je vrouw en beetje tegenstribbelt.
Ze moet zich alleen beseffen dat jij je met een baard veel gelukkiger voelt en dan komt het wel goed.
Laat haar dit maar even lezen ;););)
 
Banner image
Top