Baard van Erik

Ratlook

Volle Baard
Nee, niet met Erik, want het gaat over zijn haar en baard! ;)

En over de taal: onze taal is te mooi en rijk om zo 'lelijk' te worden gebruikt. Bovendien kom je heel wat beter en geloofwaardiger over met een juist taalgebruik. Kleine moeite, groot resultaat! :)

Niet iedereen is altijd maar even taalvaardig en dat kun je iemand lang

niet altijd kwalijk nemen.

Ik vind dat heel erg kortzichtig van jouw kant en zou je aanraden je daar wat

meer in te verdiepen en als je dat niet wilt, je te onthouden van dit soort niet terzake

doende opmerkingen :rolleyes:

---
 

Rothbeard62

Volle Baard
Beste @Ratlook: het valt me hier heel vaak op dat je erg strijdbaar bent en je heel vaak aangevallen voelt. En dat is nergens voor nodig!

Het kan absoluut geen kwaad om iemand een goedbedoeld en waardevol taaladvies te geven! Je kunt daar in het dagelijks leven veel profijt van hebben. Bijzonder jammer en ook echt onnodig om daar meteen iets negatiefs achter te zoeken! Je bent nooit te oud om te leren! ;)
 

Ratlook

Volle Baard
Beste @Ratlook: het valt me hier heel vaak op dat je erg strijdbaar bent en je heel vaak aangevallen voelt. En dat is nergens voor nodig!

Het kan absoluut geen kwaad om iemand een goedbedoeld en waardevol taaladvies te geven! Je kunt daar in het dagelijks leven veel profijt van hebben. Bijzonder jammer en ook echt onnodig om daar meteen iets negatiefs achter te zoeken! Je bent nooit te oud om te leren! ;)

Ik ben zeker niet strijdbaar en voel mij zeer zeker niet aangevallen.

Ik denk dat mijn Nederlands zeer toereikend is :D

Als iemand op een forum zit en niet helemaal perfect Nederlands schrijft, vind ik het

persoonlijk een beetje "ongemakkelijk " dat een ander daar dan belerend over gaat doen.

Jij weet totaal niet wat de "oorzaak" is of kan zijn daarvan, dus de tijd van "schoolmeesters"

hebben we wel een beetje gehad vind ik.

Dit is een forum over baarden en niet over taal. ;)

---
 

Erik1986

Baard
Beste @Ratlook: het valt me hier heel vaak op dat je erg strijdbaar bent en je heel vaak aangevallen voelt. En dat is nergens voor nodig!

Het kan absoluut geen kwaad om iemand een goedbedoeld en waardevol taaladvies te geven! Je kunt daar in het dagelijks leven veel profijt van hebben. Bijzonder jammer en ook echt onnodig om daar meteen iets negatiefs achter te zoeken! Je bent nooit te oud om te leren! ;)

Ik kan best wel tegen een beetje kritiek.
Ik zal er voortaan proberen op te letten.
Taal is niet m'n sterkste kant maar ben wel redelijk handig met m'n handen.
Ieder z'n ding.
‍♂️
 
Banner image
Top