Baard Schilderen

HrFreek

Baard
Beste mede baard dragers,

Wie heeft er wel eens geëxperimenteerd met het kleuren van een baard.
Ik vraag dit voor een vriend ;)
 

HrFreek

Baard
Hmm, niemand op dit forum dus ooit wat geprobeerd met verf haha.
Ik dacht het is carnaval en laat ik eens wat anders doen dan anders. Ik heb hier op het forum al wat gelezen of hoe je dat dan aanbrengt enzo maar geen ervaringen. Ow ja, en heb zeker ook tussen de zinnen door gelezen dat er op de een of andere manier een taboe over heersto_O.
Hmm vreemd. Het maakt niemand toch uit hoe andere mensen erover denken? Dat is toch het eerste waar je mee te maken krijgt als je een baard laat groeien toch. Dus waarom is het kleuren van een baard dan zo raar. Ikzelf vind een natuurlijke look ook mooier dan een vertekend beeld maar ik hoop niet dat ik nu verkeerd overkom.
Het was maar een vraag en was alleen nieuwsgierig naar de eventuele ervaringen.
Dus, eenmaal andermaal...
Topic gesloten.:(o_O
 

Weeble

Volle Baard
Ik denk dat er gewoon niemand hier ervaring mee heeft. Eentje moet de eerste zijn.
Als je het doet, laat ons je bevindingen weten(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ik denk dat er gewoon niemand hier ervaring mee heeft. Eentje moet de eerste zijn.
Als je het doet, laat ons je bevindingen weten(Y)
Ik heb het heel lang geleden toen de eerste grijze haren verschenen een paar keer gedaan.
Maar omdat het er zeer onnatuurlijk uitzag ( Je baard krijgt 1 egale kleur) ben ik ermee gestopt:confused::eek:.
Ik raad het niet aan, maar dat had ik al eerder geschreven.
 

HrFreek

Baard
Ik heb het heel lang geleden toen de eerste grijze haren verschenen een paar keer gedaan.
Maar omdat het er zeer onnatuurlijk uitzag ( Je baard krijgt 1 egale kleur) ben ik ermee gestopt:confused::eek:.
Ik raad het niet aan, maar dat had ik al eerder geschreven.
Oké, bedankt voor je reactie.
Voor de carnaval maakt die egale kleur niet zo uit.
Valt trouwens dan ook niet op omdat er natuurlijk met enige regelmaat een glas bier voor hangt :p
Maar goed, in het normale leven had ik het ook niet gedaan hoor.
 
Banner image
Top