Baard reis

Kris1981

Baard
Baardmannen ik heb even jullie advies nodig....zijn nu al weer een paar weken verder en mijn baard lijkt naar rechts te willen....terwijl ik graag wil dat ie recht naar beneden gaat groeien...overal steken de haren eruit....jullie gaven al aan dat je door een periode moet alleen Ms hebben jullie tips?
 

Rothbeard62

Volle Baard
Het is waarschijnlijk een stadium waar je even doorheen moet. Als de haren iets langer worden, gaan ze vanzelf wel 'hangen. Dit is het moment waarop je even moet volhouden en vooral niet te kritisch moet zijn! ;)(Y)
 

Peter1960

Baard
Ha Kris,
Het front van je baard is heel mooi en dik, jammer dat je baard op je wangen niet zo vol is.
Alles heeft te maken met je aanleg om op je wangen een volle dekking te krijgen. Dit is iets wat je op korte termijn niet kan veranderen.
Wat wel kan gebeuren is dat je naarmate je ouder wordt dat je daar een vollere baardgroei krijgt. Ik heb dat bij mij zelf ook gezien.
Met de baard die je nu hebt loop je beslist niet voor schut, daarnaast staat het je erg goed (Y).
Wat je wel kan doen is je baard en je huid onder je baard zo goed mogelijk verzorgen.
Ik zie dat je daar de juiste spullen voor hebt.
De baardolie moet je vooral goed in je huid masseren zodat de bloemsomloop gestimuleerd wordt.
De baardbalsem moet je alleen in de baard aanbrengen.
De shampoo gebruik je twee tot 3 maal per week en op de andere dagen spoel je je baard alleen grondig uit.
Met je baard borstel moet je rustig te werk gaan anders loop je de kans de je je huid beschadigd waardoor je baardharen kunnen uitvallen.
Voor de rest is het belangrijk dat je veel buiten komt en aan krachtsport/fitness of een andere sport doet, dat is goed voor je testosteron productie en dus goed voor je baardgroei.
Ook voldoende slaap is belangrijk en probeer stress zoveel mogelijk te vermijden. Je begrijpt het al hoe gezonder je leeft hoe beter het is.
De tips die je boven hebt gekregen zijn prima dus ga ze opvolgen (Y).
Succes en hou ons op de hoogte.
Texman:)>
Allemaal top raadgevingen. (Y)(Y) Alleen de stress en het slapen wil bij mij niet zo goed lukken.o_O
 

Texman

Koning Baard
Dat zou ik niet doen want ik je baard en de lengte ervan juist erg mooi (Y):)>(Y).
En dat de wangen wat achter blijven vind ik niet echt een probleem als je de lijnen maar mooi strak houd.
 
Banner image
Top