baard product vraagje

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Das voor een stoppelbaard..
Dan kun je bij het kruidvat beter een haarolie halen op basis van arganolie. Gebruik ik 's nachts voor de baard. Paar eurootjes maar..
wp_ss_20160605_0002.png
 
Laatst bewerkt:
wist niet dat ze baard olie hebben ty
ben van plan van morgen eens te gaan kijken bij kruidvat
meschien hebben ze wel iets
bedankt
 
heb die argan olie een beauty olie en een zenner handmade kam gekocht ik vond geen houte
zal wel goed zijn zeker lol
 
De Argan Olie van de Kruidvat was mijn eerste "Baardolie", maar ik moet toch zeggen dat het resultaat voor mijn gevoel achter blijft t.o.v. "echte" Baardolie.

Sinds een week gebruik ik wisselend een mengsel van 50% Jojoba en 50% Amandel olie met een vleugje Denne en de Woody Baardolie van MijnBaard en gevoelsmatig is mijn baard in de afgelopen week zo'n 200% zachter geworden.

Maar zoveel baarden, zoveel ervaringen, voor €2,50 kun je allicht proberen of het op jouw baard wel het wenselijke effect heeft.

Zelf zit ik er aan te denken om het 1/3de restant uit het flesje te gebruiken als basis voor mijn Baardolie op basis van Vanille te gebruiken =).
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Baardolie gebruiken is geen absolute garantie dat de jeuk stopt hoor ;)

Is een fase waar je nu eenmaal door moet, al is het bij de ene persoon vaak veel erger dan bij de andere.
 

maximum

Zware baard
De Argan Olie van de Kruidvat was mijn eerste "Baardolie", maar ik moet toch zeggen dat het resultaat voor mijn gevoel achter blijft t.o.v. "echte" Baardolie.

Sinds een week gebruik ik wisselend een mengsel van 50% Jojoba en 50% Amandel olie met een vleugje Denne en de Woody Baardolie van MijnBaard en gevoelsmatig is mijn baard in de afgelopen week zo'n 200% zachter geworden.

Maar zoveel baarden, zoveel ervaringen, voor €2,50 kun je allicht proberen of het op jouw baard wel het wenselijke effect heeft.

Zelf zit ik er aan te denken om het 1/3de restant uit het flesje te gebruiken als basis voor mijn Baardolie op basis van Vanille te gebruiken =).

Ik heb juist net het omgekeerde;)Gebruikte eerst jojoba/amandel en wat essentiele voor in de avond maar soms net het gevoel alsof het stro werd:(Daar in tegen heb ik bij de olie doe overdag gebruik GBS de perfecte olie(Y)Niet te vet..Verzwaard de baard zodat het mooi valt..Verzacht en ruikt f.cking lekker:DBeard up:)>
 
Baardolie gebruiken is geen absolute garantie dat de jeuk stopt hoor ;)

Is een fase waar je nu eenmaal door moet, al is het bij de ene persoon vaak veel erger dan bij de andere.
Ik heb inderdaad het geluk gehad dat ik helemaal geen jeuk heb bij de eerste groei weken (en ook niet in de maanden erna) *knock on wood*.
 
wat is eigelijk het verschil van een kam en een borstel?
zou denken dat een kam beter is kan je tot aan je huid gaan
 

Jeepie

Baard
wat is eigelijk het verschil van een kam en een borstel?
zou denken dat een kam beter is kan je tot aan je huid gaan
Met een borstel bereik je net zo goed de huid. Ik gebruik de borstel alleen nog na het douchen (lees zeep&conditioner, gister een fles andrelon 2in1 gehaald op aanraden van arjay. Ben benieuwd) verder kam ik alleen nog op het werk en voor ik de kroeg in ga. Dus de eeuwige "strijd" tussen kam en borstel, tja ieder heeft zijn voorkeur. Ik gebruik beiden niet veel meer, hou wel van die "natuurlijke" look in mijn baard
 

Jeepie

Baard
Je moet niks, ik heb ook alleen maar het borsteltje omdat ik die gratis bij mijn bestelling van mijnbaard kreeg;) eigenlijk is ie veel te klein en onhandelbaar. Maarja Nederlanders en gratis spul hé;)
 
Banner image
Top