Baard op (lange) weg...

Peter1960

Baard
Thanks!
Ik heb hem langer gehad, zie "de baard van Laurent", ivm de inmiddels door baardmannen en anderen gehate mondkapjes, die ik nog steeds dagelijks moet gebruiken ivm mijn werk heb ik (tijdelijk):gekozen voor deze lengte / dit model.
snap het, zo'n mondkapje jeukt inderdaad als de beesten met een lange baard, heb er ook last van :eek:
[DOUBLEPOST=1628013760][/DOUBLEPOST]
Thanks!
Ik heb hem langer gehad, zie "de baard van Laurent", ivm de inmiddels door baardmannen en anderen gehate mondkapjes, die ik nog steeds dagelijks moet gebruiken ivm mijn werk heb ik (tijdelijk):gekozen voor deze lengte / dit model.
Heb die topic even doorgenomen, da's nogal een 'reis' met je baard. Maar ik blijf de langere witte versie het mooist vinden, die past volledig bij je hoofd, dan klopt het volgens mij. :)> Hopelijk kunnen die mondkapjes snel naar de prullenbak, dan kan je weer zo'n mooie kanjer laten groeien. Ik duim alvast voor je.(Y)
 

Peter1960

Baard
Sinds enkele dagen gebruik ik baardolie. Mijn ietwat stugge baard (beetje staalwolgevoel) voelt intussen veel zachter aan en lijkt makkelijker te bedwingen. En hij glanst mooi, maar dat zie je niet op de foto.:p

WIN_20210804_09_16_05_b.jpg
[DOUBLEPOST=1628063921][/DOUBLEPOST]En ook vlinders houden van baarden:DWhatsApp Image 2021-07-20 at 14.54.00.jpeg
 

tijn

Zware baard
Sinds enkele dagen gebruik ik baardolie. Mijn ietwat stugge baard (beetje staalwolgevoel) voelt intussen veel zachter aan en lijkt makkelijker te bedwingen. En hij glanst mooi, maar dat zie je niet op de foto.:p

Bekijk bijlage 19812
[DOUBLEPOST=1628063921][/DOUBLEPOST]En ook vlinders houden van baarden:DBekijk bijlage 19813
Wow das een mooie baard. Geen raar idee dat vlinders de baard waarderen hahababa
 

Peter1960

Baard
Sjeuu wat een metamorfose!
Gave baard!

Hoe ga je dat straks doen?
Ik lees veel over de yeard.
Dat is een jaar niet knippen en daarna? Of is het juist het woeste wat in dit geval de baard maakt?
Dank je wel. Ik ben op weg naar een yeard, maar het is niet de bedoeling dat het een wilde bush wordt, ik onderneem een poging om hem lang te laten worden. Weet nog niet of dat lukt want het is de eerste keer in mijn leven dat ik hem zolang laat groeien. Het enige wat ik doe is af en toe de meest weerbarstige uitstekende haartjes voorzichtig (met gecontroleerde bewegingen en goed kijken) weghalen met een tondeuse en mijn snor wat bijknippen zodat hij niet in mijn mond hangt. Maar ik heb hier intussen al een paar tips gekregen om een langere snor in het gareel te houden, dat ga ik dus zeker proberen. In ieder geval: goede (grote) spiegel en veel licht gebruiken voor het bijwerken ;)
 
B

BrotherBeard75

Guest
Eerst goed kammen, dan heel voorzichtig met de tondeuse de iets langere uitstekende haartjes onderaan de baard weghalen. Heb me laten inspireren door dit filmpje (vanaf ong. 2:30):
Voor de bakkebaarden (waar bij mij de meeste haren wild naar buiten groeien) zet ik een kam op 6 à 7 mm op de tondeuse. Mijn snor knip ik elke 2 weken een beetje bij, anders groeien de haren in mijn mond - niet zo lekker bij het eten :eek:
Hihi..
 

Peter1960

Baard
Vandaag de eerste keer snorrenwax gebruikt. Lijkt wel te doen wat hoort, haren blijven redelijk op hun plaats hoewel sommige nog wat weerbarstig zijn omdat ze te kort zijn. Maar nu durf ik mijn snor langer te laten worden, zonder dat de haren in mijn mond hangen. Dat belooft.;)WIN_20210812_21_04_50_Pro (2).jpg

WIN_20210812_21_04_37_Pro (2).jpg
 

Peter1960

Baard
Banner image
Top