Baard laten staan? En laten groeien of korter?

dutchviking

Stoppelbaard
Dag iedereen,

Dit is mijn eerste post. Ik heb een account aangemaakt, omdat ik hier veel goed advies voorbij zie komen.

Ik heb nu een paar maanden een baard laten staan. Nu vraag ik me af of ik hem moet laten staan? kunnen jullie me daar tips over geven?

Daarnaast als ik hem moet laten staan, Is het dan mooier om hem langer te laten groeien of juist wat korter te maken.

Ik hoor graag van jullie als experts.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    35,2 KB · Weergaven: 259
  • 2.jpg
    2.jpg
    149,8 KB · Weergaven: 271
  • 3.jpeg
    3.jpeg
    297 KB · Weergaven: 243

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom hier ;)

Ik zou alvast NIET weten waarom je dit mooie exemplaar niet zou laten staan :)>

Langer of korter is uiteraard persoonlijke smaak dus dat is moeilijker om advies te geven.
Ik zou zeggen: laat hem nog een tijdje verder groeien en kijk dan zelf wat je er van vindt.
Inkorten kan altijd nog, maar anders zal je nooit weten of jij vindt dat het je staat of niet ;)

Succes ermee (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @dutchviking ,
Welkom op ons leuke forum.
Ik zie dat je al een hele aardige baard hebt en het staat je goed. (Y) Ook zie ik bij jou voldoende potentieel om een mooie en vollere baard te laten groeien.
Wat je vraag betreft ben ik het dus helemaal eens met @Cowboy.
Probeer de wanglijn wat hoger en je halslijn wat lager te krijgen dan krijgt je baard een wat vollere look.
Succes en hou ons op de hoogte.
Texman :)>
 
Hoi

wanglijn zal je niet hoger krijgen denk ik maar bent goed op weg.
Ik heb ook alleen een rand maar langer laten groeien krijg je toch een mooie baard.
Tip mocht je wat dunner haar hebben gebruik vezels ga ik zelf ook uitproberen

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
 

Peter1971

Baard
Dag iedereen,

Dit is mijn eerste post. Ik heb een account aangemaakt, omdat ik hier veel goed advies voorbij zie komen.

Ik heb nu een paar maanden een baard laten staan. Nu vraag ik me af of ik hem moet laten staan? kunnen jullie me daar tips over geven?

Daarnaast als ik hem moet laten staan, Is het dan mooier om hem langer te laten groeien of juist wat korter te maken.

Ik hoor graag van jullie als experts.

Welkom,..je lijkt een beetje op brainpower :D ..de baard staat je ook goed..
 

Mdbruin

Baard
Het staat je prima, mooie baard. Je baard groei doet me denken aan de mijne, m'n kin was wel meteen vol maar mijn wangen niet. Dit heeft bij mij een behoorlijke tijd gekost, maar elke baard groeit en ontwikkelt zich op zijn eigen manier. De tijd zal het leren hoe jouw baard zich gaat ontwikkelen.
 
Heb je wat meer achtergrond informatie mbt die tip?

(Ik vraag dit voor een vriend :D ;))
Ja hoor,

Er zijn haarvezels welke ongekende resultaten kan boeken. Zijn minuscuul kleine vezels welke zich hechten aan haar en elkaar. Je kan van een dunne baard een volle baard creëeren
Hier een voorbeeld bizar


Ff kijken....

Ga ea bestellen in China

Gr Mark

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
 

Nib85

Volle Baard
Ja hoor,

Er zijn haarvezels welke ongekende resultaten kan boeken. Zijn minuscuul kleine vezels welke zich hechten aan haar en elkaar. Je kan van een dunne baard een volle baard creëeren
Hier een voorbeeld bizar


Ff kijken....

Ga ea bestellen in China

Gr Mark

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

Ik dacht je vezels in de zin van voeding bedoelde. :p
Had ik nog nooit van gehoord vandaar.

Indrukwekkend resultaat dit, maar niets voor mij (als ik kaler word dan nu trek ik gewoon de tondeuse er -weer- over).

Ga je dit voor je kapsel of voor je baard bestellen?
Bij een baard lijkt het me er vrij onnatuurlijk uit zien...

(Bij hoofdhaar lijkt het me persoonlijk ook niet mooi en een proffesioneel klusje.)

De resultaten zien we hier uiteraard wel graag op het forum. :)>
 
Ik dacht je vezels in de zin van voeding bedoelde.
Had ik nog nooit van gehoord vandaar.

Indrukwekkend resultaat dit, maar niets voor mij (als ik kaler word dan nu trek ik gewoon de tondeuse er -weer- over).

Ga je dit voor je kapsel of voor je baard bestellen?
Bij een baard lijkt het me er vrij onnatuurlijk uit zien...

(Bij hoofdhaar lijkt het me persoonlijk ook niet mooi en een proffesioneel klusje.)

De resultaten zien we hier uiteraard wel graag op het forum. :)>
O Gewoon voor de lol kost geen d.... Heb geen last van kaalheid en als ik dat heb hetzelfde tondeuse eroverheen. Baard kan voller het geen wanghaar. Maar zal straks of morgen ff opzoeken was een kerel die had een baard van niks en gebruikte dit ook apart maar wel gaaf

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
 

Hartenheer

Zware baard
O Gewoon voor de lol kost geen d.... Heb geen last van kaalheid en als ik dat heb hetzelfde tondeuse eroverheen. Baard kan voller het geen wanghaar. Maar zal straks of morgen ff opzoeken was een kerel die had een baard van niks en gebruikte dit ook apart maar wel gaaf

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
Ik ben benieuwd.
Vraag me af of het dichtbij ook zo natuurlijk uit ziet.
 
Banner image
Top