Baard Laten Groeien

200082

Stoppelbaard
Hey,

Ik ben 20 jaar en wil mijn baard laten groeien, hoe zorg ik ervoor dat ik mijn baardgroei stimuleert20240523_082428.jpg
 

Mischaa

Baard
Hey, geef het de tijd. Dat is het enige wat helpt. Maak tussentijds wat foto's, dan zie je vast wel dat er wat meer haren ontwikkelen bij de snor, kin en wangen. Komt met de tijd wel goed!
 

Texman

Koning Baard
Hey, geef het de tijd. Dat is het enige wat helpt. Maak tussentijds wat foto's, dan zie je vast wel dat er wat meer haren ontwikkelen bij de snor, kin en wangen. Komt met de tijd wel goed!
Je bent nog erg jong en je baardgroei heeft zich nog niet volledig ontwikkeld. Dit zal wel gebeuren maar hier moet je geduld voor hebben.
Baardgroei wordt in je lichaam geregeld door het hormoon testosteron.
Het hangt dus erg vanaf hoeveel je lichaam hiervan kan aanmaken daarnaast heeft het ook te maken met je leeftijd. Je kan de aanmaak van testosteron wel een beetje bevorderen door een levensstijl met veel beweging zoals fitness, veel buiten en frisse lucht en een goede nachtrust.
Daarnaast speelt goede voeding (schijf van 5)een belangrijke rol. Drinken, roken, fastfood e.d. zijn niet goed voor je gezondheid dus ook niet voor je baardgroei.
Wat ook bijdraagt is een goede verzorging van je huid onder je baard met baardolie om jeuk te voorkomen en de bloedsomloop te stimuleren zodat er voldoende voedingstoffen voor je baard kunnen worden aangevoerd.
Voorlopig zou ik doorgaan en over 3 maanden kijken wat voor baardgroei je hebt ontwikkeld.
Succes en hou ons maar op de hoogte Texman :)>.
 

Ivan

Baard
Op mijn twintigste was mijn baardgroei ook nog maar erbarmelijk vergeleken met nu, 21 jaar later. Ik kan niet anders dan hetzelfde advies geven wat de anderen ook zeggen. Maar ik wéét hoe lang het duurt als je op je twintigste zit uit te kijken naar je veertigste. :eek:
:oops::mad:
 
Op mijn 20e had ik ook nog bijna niks, en inmiddels kan ik een redelijk baardje laten staan. Zie mn thread maar, dan zie je wat ik bedoel ;) het kan snel gaan!
 

Gerrit

Baard
Ik zal je mijn eerlijke reactie geven en advies….
het feit dat je op het baardforum terecht bent gekomen toont aan dat je baarden mooi vind en er zelf heeeeeeeeeeeeeel graag een zou willen..

Echter heb je nu nog te weinig baardgroei …geduld is het sleutelwoord…en je geduld gaat echt wel beloont worden,want er is al haargroei…
geniet van je jonge jaren met een prachtig fris geschoten koppie,want daar zijn ook liefhebbers voor!!
Na verloop van tijd zulke zien dat het echt gaat groeien….baardgroei bestaat uit enkele fases…en jij zit nog niet in die fase…..geduld,geduld,geduld en geniet van je jeugd…..voor je het weet ben je echt volwassen en in het bezit van een baard…..belooft!!!
groet….
 

200082

Stoppelbaard
Oke bedankt voor het advies ik zou in de toekomst een snor willen en een sikje kijk bijvoorbeeld naar kenneth taylor.
 

200082

Stoppelbaard
20240604_065204.jpgDit is na een week niet scheren, het moet toch wel iets gaan worden,een sikje moet wel haalbaar zijn toch? Na een maand of 3
 

Gerrit

Baard
Nee….gaat je niet lukken….eerlijk antwoord….leef lekker verder en laat t los tot je baard echt gaat groeien …komt goed….
 

Texman

Koning Baard
Bekijk bijlage 28241Dit is na een week niet scheren, het moet toch wel iets gaan worden,een sikje moet wel haalbaar zijn toch? Na een maand of 3
Ik denk dat wat je graag wil nu nog niet gaat lukken.
Het lijkt mij beter om nog een jaar te wachten en dan opnieuw een poging te wagen.
Dit is helemaal niet erg want je bent nog heel jong en je baardgroei moet eigenlijk nog op gang komen :)>.
 
Banner image
Top