Baard laten groeien

R2023

Stoppelbaard
Ik wil jullie eerlijke mening.Ik heb mijn baard nu 10weken laten groeien en het lijkt of ik de kale plekken in mijn wangen blijf zien.Gaan deze nog dichtgroeien?Krijg ik nog een volle baard?Begin mijn geduld te verliezen 35B6542F-DD2C-4A8B-81DB-F701AF2DCE06.jpeg13F03C3E-DF45-4472-AA4B-B18C82E45FB0.jpeg3F2FA32E-7CE9-4442-ADF2-0B320A8FD31E.jpeg
 

Bijlagen

  • 436BE1B1-0BA8-40C7-AF33-3C85E4C188CE.jpeg
    436BE1B1-0BA8-40C7-AF33-3C85E4C188CE.jpeg
    378,9 KB · Weergaven: 10

Macx

Baardaap
Ha R2023, Welkom op ons gezellige forum, je baard dekking is goed, die gaten die jij ziet die zie ik niet, op de wangen is het meestal de helft dunner dan op de kin. Die twee dunne plekjes die je bedoeld kun je makkelijk weg stylen als de haren nog wat langer zijn, intussen groeit het wel dicht.
Ik zou als ik jou was, alvast een afspraak maken met een goede barbier om je baard netjes bij te werken. Als ik het goed bekijk, dan zouden je wanglijnen nog iets naar boven kunnen, ik zou dat doen. Verder zie ik een mooi patroon en een volle baard is zeker een bereikbaar doel.
Na het wassen of spoelen, gebruik eens een borstel en een haardroger om je baard weer netjes te maken. Succes met je baardreis(Y)(Y)(Y)
 

R2023

Stoppelbaard
Ha R2023, Welkom op ons gezellige forum, je baard dekking is goed, die gaten die jij ziet die zie ik niet, op de wangen is het meestal de helft dunner dan op de kin. Die twee dunne plekjes die je bedoeld kun je makkelijk weg stylen als de haren nog wat langer zijn, intussen groeit het wel dicht.
Ik zou als ik jou was, alvast een afspraak maken met een goede barbier om je baard netjes bij te werken. Als ik het goed bekijk, dan zouden je wanglijnen nog iets naar boven kunnen, ik zou dat doen. Verder zie ik een mooi patroon en een volle baard is zeker een bereikbaar doel.
Na het wassen of spoelen, gebruik eens een borstel en een haardroger om je baard weer netjes te maken. Succes met je baardreis
[DOUBLEPOST=1675453184][/DOUBLEPOST]Hey bedankt voor je reactie.
Ja als de zon er op schijnt dan zie je de plekken veel beter en ook die dunne haren.dus ik vroeg me af als dat met nog wat te laten groeien beter gaat dekken.ja dat staat zeker op de planning om eens naar een goede barbier te gaan.ben al wat rond aan het vragen bij wie ik best terecht kan
 

Macx

Baardaap
[DOUBLEPOST=1675453184][/DOUBLEPOST]Hey bedankt voor je reactie.
Ja als de zon er op schijnt dan zie je de plekken veel beter en ook die dunne haren.dus ik vroeg me af als dat met nog wat te laten groeien beter gaat dekken.ja dat staat zeker op de planning om eens naar een goede barbier te gaan.ben al wat rond aan het vragen bij wie ik best terecht kan

Menigeen zou al heel blij zijn met zo'n goede baarddekking, die dunnere plekjes die zie je over een tijdje niet meer. Misschien wilt Texman, onze meest ervaren baardman, je wel een voorbeeldfoto sturen met wat lijnen erop waar de barbier zich aan moet houden, zodat de lijnen perfect staan, niet te hoog en niet te laag.
 

R2023

Stoppelbaard
Menigeen zou al heel blij zijn met zo'n goede baarddekking, die dunnere plekjes die zie je over een tijdje niet meer. Misschien wilt Texman, onze meest ervaren baardman, je wel een voorbeeldfoto sturen met wat lijnen erop waar de barbier zich aan moet houden, zodat de lijnen perfect staan, niet te hoog en niet te laag.
[DOUBLEPOST=1675453705][/DOUBLEPOST]Super dat zou heel handig zijn.nog eens bedankt
 

Kris1981

Baard
Stoppelbaard ik zou mij er niet door laten afleiden....dekking is gewoon prima na 10weken heb je een mooie baard weten te kweken....ik zou zeggen draag em met trots!
 

R2023

Stoppelbaard
Stoppelbaard ik zou mij er niet door laten afleiden....dekking is gewoon prima na 10weken heb je een mooie baard weten te kweken....ik zou zeggen draag em met trots!
[DOUBLEPOST=1675454280][/DOUBLEPOST]Bedankt ben benieuwd als ik nog een paar maanden volhou als alles een beetje gedekt is
 

Texman

Koning Baard
Ik wil jullie eerlijke mening.Ik heb mijn baard nu 10weken laten groeien en het lijkt of ik de kale plekken in mijn wangen blijf zien.Gaan deze nog dichtgroeien?Krijg ik nog een volle baard?Begin mijn geduld te verliezen Bekijk bijlage 24155Bekijk bijlage 24156Bekijk bijlage 24157
Ha R2023,
Ook van mij nog welkom op ons leuke forum. :)
@Macx heeft je al een heleboel goeie tips gegeven waaraan ik weinig aan heb toe te voegen behalve dat ik op je foto's de lijnen heb aangegeven om je baard er zo goed mogelijk uit te laten zien. Volgens de blauwe lijnen kan je je baard alvast in vorm kunnen brengen. De rode lijn ( van onderkant oor tot aan je mondhoeken is en mooie lijn waarnaar je zou kunnen streven als je wanglijn nog wat hoger gaat groeien.
Hou ons op de hoogte en Succes Texman :)>
upload_2023-2-4_19-15-9.png
 

Bijlagen

  • upload_2023-2-4_18-55-46.png
    upload_2023-2-4_18-55-46.png
    379,5 KB · Weergaven: 8

R2023

Stoppelbaard
Hey texman
Bedankt voor je reactie.
Ja dat zijn goede tips wat ik krijg en het geeft ook zin om vol te houden.
Ik ga jullie zeker op de hoogte houden bij het verdere verloop.
Ook bedankt voor de fotos zo wat aan te passen dat ik bij mijn barbier bezoek iets kan aantonen hoe ik het uiteindelijk wil.
Groetjes
 
Banner image
Top