Baard laten groeien?

Daan

Baard
Bedankt voor jullie reacties(Y) Ik weet nu wat me te doen staat.. gewoon mijn baard 1 of 2 maanden nog laten groeien:)>
 

Daan

Baard
Goedenavond heren,

Ik ben nu 16 weken en 2 dagen verder met het laten groeien van mijn baard. Zelf ben ik best wel tevreden over hoe het er nu uit ziet. Het ziet er voller uit. Alleen mijn snor is met normaal daglicht niet zo goed te zien en op het midden van mijn kin groeit nog steeds niet zoveel haar. Toch zie ik dat het wel langzaam maar zeker verbeterd. Er komen steeds meer stevige baardharen bij. Ik heb mijn baard afgelopen woensdag voor het eerst na iets meer dan 5 maanden getrimd.
[DOUBLEPOST=1513097319][/DOUBLEPOST]Ik heb drie foto's gestuurd kunnen jullie alle drie de foto's zien?
[DOUBLEPOST=1513100503][/DOUBLEPOST]Dit is mijn ongeveer doel. Denken jullie dat het ooit mogelijk zou kunnen zijn om zo'n baard te kunnen laten groeien?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20171212-171327.png
    Screenshot_20171212-171327.png
    2,7 MB · Weergaven: 118
  • 20171212_170223-2.jpg
    20171212_170223-2.jpg
    173,5 KB · Weergaven: 115
  • 20171212_170334-2.jpg
    20171212_170334-2.jpg
    178,5 KB · Weergaven: 111
  • baard-groeien-05-1024x683.jpg
    baard-groeien-05-1024x683.jpg
    105,7 KB · Weergaven: 89

Knulletje

Zware baard
Mooi vorderingen heb je geboekt in vergelijking met waar je gestart bent. Geduld is het halve werk, goed gedaan!
Of jouw doel reëel is zal de tijd moeten leren. Wat je zelf al aangeeft, onder de lip groeit nog niet veel. Dat kan natuurlijk wel gebeuren in de toekomst. Desondanks heb je nu al zeker een mooie baard. En wat een kleur! Gewoon doorgaan.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nee, het doel, dat je voor ogen hebt gaat het niet worden, maar dat geeft niet, want iedereen heeft een unieke baard en jij dus ook.
Een eigen model met een fantastische kleur. Je kunt beter trots zijn op je eigen baard en het tot nu toe behaalde resultaat, dan staren naar iemand anders baard.:)>(Y)
 

Daan

Baard
Ja ProfessorMelchior daar heb je wel gelijk in. eerlijk gezegd zocht ik gewoon even snel een plaatje van een baard die mij wel mooi leek. het is niet zo dat ik me blind zit te staren op een foto van iemand anders baard. Wel staar ik erg veel naar mijn eigen baard en zeg ik steeds tegen mij zelf dat ik een niet zo'n goede baard heb. Ik wil hem er dan er meteen afhalen maar ik weet gewoon dat als ik dat doe dat ik er dan spijt van zal krijgen. :)>

Zal ik mijn baard op deze lengte houden of hem nog een stukje laten door groeien en steeds mijn trimmer een stukje langer zetten?

Wanneer is het beste moment om naar een barbier te gaan? Is het nu al nodig of moet ik nog een paar weken/ maanden wachten?
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik vind je baard helemaal niet slecht @Daan , dus zou ik het nog maar een tijdje laten groeien zonder de trimmer te hanteren of een barbier te bezoeken. Ik vermoed, dat als je baard een aardige lengte heeft je nog aardig verrast zal zijn door het resultaat.
 

Daan

Baard
Dankjewel voor je advies. Dan zal ik me van af nu voorlopig niets aan mijn baard doen. Hoeveel maanden/ weken raad je aan om niets aan mijn baard te doen?
 

RCM

Baardaap
Ook ik vindt je baard er heel mooi uit zien. Gave kleur en een prima lengte al. Als ik jou was zou ik pas bij het behalen van een yeard een beetje de balans opmaken. Tot die tijd niks aan doen. Ben er maar trots op Daan! :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Goed bezig, zou er zoals al gezegd is de komende weken/maanden niets aan doen en gewoon verder laten groeien.
 

Kale666man

Baardaap
Welkom ook namens mij daan en welkom op het forum.
Nou je weet wat je te doen staat de komende maanden en er is altijd wat te lezen en de meeste hier zin erg behulpzaam
 

DNA76

Baard
Ja, en moet je kijken nu wat een baard.:)> Zo kan 't dus gaan! :D (Y)

Volgens mij zei je zelf dat je nog steeds een vlassige baard hebt. Uiteinde van de baard dan wel, maw piepjonge gast nog
[DOUBLEPOST=1513119325][/DOUBLEPOST]Sorry Daan, ook een welkom van mij op het forum en volhouden zou ik zeggen! Staat je goed, mooie aparte kleur. Ik zou wachten tot een 6 tal maandjes alvorens een beslissing te nemen. Succes.
 

dijkie

Zware baard
Welkom Daan, gewoon laten groeien dan komt het vanzelf goed(Y) en naar mate je ouder wordt gaat je mooi gekleurde baard ook voller worden:)>
 
Banner image
Top