Baard laten groeien (weer zo een!;) )

Brocatus87

Stoppelbaard
Zo das wel verschil. Vind persoonlijk jammer da
Weer flink laten groeien hoor.
emoji106.png


it aint over until the fat lady sings

Absoluut maar die wildebaard van mij moet echt bijgehouden worden. Ding groeit als een malle! Dasrom even voor gekozen de zijkanten "af te vlakken" (mijn idee) en de "vleugels" eraf te halen. Gaan nou concentreren op het gelijkmatig laten groeien en bijhouden van de zijkanten en de vleugels geen kans meer geven zodat het gedeelte onder mijn kin in de lengte gaat groeien (6)
 

istawa

Zware baard
Absoluut maar die wildebaard van mij moet echt bijgehouden worden. Ding groeit als een malle! Dasrom even voor gekozen de zijkanten "af te vlakken" (mijn idee) en de "vleugels" eraf te halen. Gaan nou concentreren op het gelijkmatig laten groeien en bijhouden van de zijkanten en de vleugels geen kans meer geven zodat het gedeelte onder mijn kin in de lengte gaat groeien (6)
Top wordt vast dikke baard.

it aint over until the fat lady sings
 

RCM

Baardaap
Wauw, dat is zeker een verschil zeg. Denk wel dat je voor je zijkanten behoorlijk wat weken heb ingeleverd. Die haren groeien dus weer naar dezelfde lengte toe en word het dus weer 'rommelig'. Dat is een fase waar je niet onderuit komt, mits je voor een 'kort' model kiest. Wil je een langer en voller model, dan heb je die volume dus echt wel nodig. Maar joh, wat maakt het ook uit, je baard ziet er nu top en verzorgd uit. :)>(Y)
 

Knulletje

Zware baard
Ziet er goed uit! Maar zoals gezegd, wil je een lang model, zal je die 'rommelige' periode voorbij moeten. Succes!
 
  • Like
Reactions: RCM
Banner image
Top