baard journey

kam of borstel

  • kam

    Votes: 0 0,0%
  • borstel

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0

gatowh

Baard
 beste, baard en snor groeiers,:)>

dit is mijn baard story, ik ben dit keer zeer toegewijd om mijn baard alle ruimte en tijd te geven om groot te groeien, ik ben nu ongeveer 4 maanden onderweg, 5 weken geleden had ik nog een trim beurd gehad bij de barbier maar ik vond dat hij mijn wensen niet had begrepen zo werd er teveel een fade in de baard aangebracht en mijn snor werd boven mijn lip getrimd, ook ging er over het algemeen teveel lengte vanaf, de zijkanten die al patchy waren vielen hierdoor uit verhouding met de rest, ik wil juist eens kijken wat de zijkanten doen als ik het laat groeien, zoals velen heb ik een sterke en een wat mindere kant maar ik hoop dat er nog nieuwe haren door komen of dat de lengte de patches opvuld. ik heb honderden filmpjes op YouTube bekeken kwa producten en onderhoud en verzorging en daar waar ik al jaren mijzelf scheer met een straight razor zet ik nu mijn lijnen zelf zoals mijn neklijn en de zijkanten ik hou mijn bovenlijn zo natuurlijk mogelijk, dus daar doe ik niks aan momenteel, ook ben ik aan het rollen met een Derma roller om de haargroei te stimuleren op plekken waar niks tot nauwelijks wat groeit om het hierna in te masseren met *serum* baardgroei olie, ik zeg altijd
baard het niet schaat het niet


mijn routine :

3 a 4 keer per week de baard met shampoo rustig inmaseren onder de douche, te vaak is niet goed dan was je teveel natuurlijke ollieen eruit. de rest van de dagen spoel ik met alleen water,

elke dag baardolie voor dat ik de deur uitga en snachts voor het slapen nadat ik mijn baard schoon heb gespoeld breng ik ook olie aan voor de nachtelijke voeding

elke dag voor de styling en voeding een fijne baardbalm, en dan 2x per week de Derma roller, met speciale groei olie, en elke dag nog neem ik 20 gram callogeen poeder met water en een tablet voor sterke nagels en haargroei.

je kan wel stellen dat ik deze baardgroei poging zeer serieus neem en sommige zullen wel zeggen het is vrij overdreven maar een ding is zeker het schept wel een bijzondere band met de haren op mijn gezicht hahah!

hier drie foto's van hoe de baard er nu bij hangt : oorspronkelijk ging ik voor een half yeard maar ik zie wel waar het eindigt het is ook een beetje afhankelijk hoe de wangen erin komen, iemand ervaring met slechte wanggroei zie laatste foto, komt dit nog goed? ik zal elke maand een update plaatsen.

4b3wewF.jpg


DcMFTT9.jpg


Lu4Vdv6.jpg
 

Bijlagen

  • upload_2022-12-3_3-41-39.png
    upload_2022-12-3_3-41-39.png
    256 bytes · Weergaven: 5
Banner image
Top