Aziatische baard advies

Laten groeien of trimmen?

  • Laten groeien

    Votes: 6 66,7%
  • Trimmen

    Votes: 3 33,3%

  • Total voters
    9

Nutkins

Stoppelbaard
Hallo Baardforumers!

Ik ben momenteel 23 jaar oud met een chinese achtergrond. Al een aantal jaartjes geïnteresseerd geraakt met baarden. Tot nu toe heb ik nog weinig chinezen gezien met een baard, dus ik wilde kijken hoe dit zal staan bij mij. Momenteel met de hele corona gekte heb ik besloten om voor het eerst, twee maanden lang niet meer te scheren en het gewoon lekker te laten groeien. Nu twee maandjes verder is voor mijn gevoel de snor en kin goed gegroeid, alleen vind ik de zijkanten nog vrij karig. Ik gebruik trouwens geen minoxidil en ben ook niet van plan om dat later te gebruiken. Verder eet ik gezond en sport ik veel om de baardgroei te stimuleren.

Nou zal ik heel graag jullie advies willen hebben. Hoe vinden jullie het tot nu toe? En zal ik het nog een tijdje laten groeien om te kijken of de zijkanten nog wat bijvullen of zal ik het trimmen.
 

Bijlagen

  • LastShareCollage.jpg
    LastShareCollage.jpg
    402,5 KB · Weergaven: 144

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Waar de jonk strand @Nib85 ! :D

Personen van Aziatische afkomst zijn veelal niet bedeeld met uitbundige haargroei op het lichaam @Nutkins , maar jij bent uitgerust met een fatsoenlijke baard- en snorgroei, dus het gaat zeker wat worden, als je geduld hebt.
Ergens tussen de Baardforumleden zijn nog zo'n twee à drie baardmannen van Chinese afstamming, maar er mogen er zeker velen bijkomen, dus overtuig je familie en vrienden ervan, dat ze de Mandarijnen-baard hier op het forum moeten laten wapperen.
:)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Hallo Baardforumers!

Ik ben momenteel 23 jaar oud met een chinese achtergrond. Al een aantal jaartjes geïnteresseerd geraakt met baarden. Tot nu toe heb ik nog weinig chinezen gezien met een baard, dus ik wilde kijken hoe dit zal staan bij mij. Momenteel met de hele corona gekte heb ik besloten om voor het eerst, twee maanden lang niet meer te scheren en het gewoon lekker te laten groeien. Nu twee maandjes verder is voor mijn gevoel de snor en kin goed gegroeid, alleen vind ik de zijkanten nog vrij karig. Ik gebruik trouwens geen minoxidil en ben ook niet van plan om dat later te gebruiken. Verder eet ik gezond en sport ik veel om de baardgroei te stimuleren.

Nou zal ik heel graag jullie advies willen hebben. Hoe vinden jullie het tot nu toe? En zal ik het nog een tijdje laten groeien om te kijken of de zijkanten nog wat bijvullen of zal ik het trimmen.
Ha @Nutkins ,
Welkom op ons forum en leuk dat je mee gaat doen.
Ik vind dat je voor je leeftijd en ook je Chinese achtergrond een goede baardgroei (Y)(Y)(Y) hebt dus mijn advies is ga nog een tijdje door met groeien.
Met een maand of drie kan je een baardmodel kiezen die aansluit bij je baardgroei. En wat zou dat leuk zijn als het een echte Chinese baard gaat worden.
Succes Texman:)>
 
Misschien kun je al voorzichtig beginnen met verzorgingsmiddelen voor je baard? Je hebt her en der wat uitstekende haren, maar als je die wat in model kunt houden ziet het er al snel verzorgder/voller uit.

Mooi dat je baard zo aan de kaak groeit! Daar mag je echt gelukkig mee zijn!
 

Skaggy

Volle Baard
Van mij ook nog een welkom @Nutkins Voor jouw leeftijd al een prima resultaat. De wangen blijven idd wat achter maar daarentegen heb je een mooie dichte snor! Geef het tijd. Veel plezier en succes met jouw baardreis. (Y):)>
 
Banner image
Top