Alweer tijdje geleden. Toch nog paar tips nodig :)

berendgr

Volle Baard
Dankjewel... Die van jou is ook een pareltje zeg.. echt top. Las dat je bij een barber in Veendam bent geweest. Kom zelf uit Sappemeer dus Veendam is vlakbij. Ik laat in principe niemand aan mijn baard komen, maar na jouw verhaal te hebben gelezen, en het resultaat heb gezien, wil ik in de toekomst die barber ook wel eens loslaten op mijn baard.

Verstuurd vanaf mijn CPH1907 met Tapatalk
Zoals gezegd ik vind je baard er nu erg goed uit zien .
Maar als je het zelf tijd vind worden, dat er iets aan gedaan moet worden ,kun je Marcel rustig op je baard los laten gaan .
 

Skaggy

Volle Baard
Hallo Skaggy,

Dankjewel. Jij hebt ook een pracht van een baard man. Zoiets is mijn streven ook.
En toch wel die ronde vorm je?
Als ik zo op internet kijk, hebben de meeste met rechte strakke lijnen, ook van die rechte baarden, Als je me begrijpt.
Ik ga niks veranderen aan de baard, en alleen laten groeien nu. En mijn snor?? Ben bang dat dat ding mijn baard in gaat halen man, wat groei betreft.
Snor is al aardig op weg om over de kin te groeien.
Maar ook van de snor blijf ik af

Verstuurd vanaf mijn CPH1907 met Tapatalk

Bedankt voor het compliment Ron.:)
Wel jaloers op het groeivermogen van jouw snor.:rolleyes:

Veel succes en plezier met je plannen voor snor en baard. (Y):)>
 

RonSon

Baard
Ha grappig dat we bijna allemaal naar de barbier willen als het mooi is hahahaha. Ik zou zeggen laat de barbier maar lekker in de wacht joh, je hebt een pracht van een baard vind ik(Y):):)>
Dankje.. die naar van jou mag er ook zijn zeg..
Ik denk omdat mensen nooit tevreden zijn met het resultaat. Praat nu over mezelf hè?
Je denkt en wilt altijd beter, vandaar dat de barbier bij me opkwam. En ik zie hier paar prachtige resultaten van sommige barbiers. Maar wat betreft mijn gang naar de barbier... Die blijft nog wel een tijd in de wacht staan hoor :)

Verstuurd vanaf mijn CPH1907 met Tapatalk
 
Banner image
Top