Alexander

Alex1994

Stoppelbaard
Hallo iedereen :)>

Alexander (kort Alex), 22 jaar, student.

In de zomer ben ik begonnen met kweken en ondertussen heb ik hem al een paar keer getrimd. Sinds november heb ik hem niet meer getrimd omdat ik hem iets voller wilde hebben. Op dit moment ben ik aan het kijken hoelang ik hem eigenlijk wil hebben. Voor mijn leeftijd wil ik hem niet al te lang laten groeien. Dit is mijn baard tot nu toe:

(klik voor grotere afbeelding)



Ik gebruik als olie Bay Rum van GraveBeforeShave. Echter ben ik dit een beetje moe aan het worden, dus ben ik ook op zoek naar een nieuwe lekkere geur en goede verzorging voor mijn baard.
Ook wil ik proberen de lijnen wat strakker te maken en de baard toch ietsje te trimmen om overal dezelfde haarlengte te houden. Nu heb ik namelijk veel haren ertussen die langer zijn dan de rest. Op dit moment heb ik een Philips baardtrimmer, maar die gaat maar tot 12mm.. Dat vind ik weer net wat te kort. Ik ben dus ook op zoek naar een goede baardtrimmer voor de 'ietwat langere' baard.

Als iemand misschien al een tip heeft voor wat betreft lengte en baardtrimmer hoor ik het graag :D
 

GlennBG

Volle Baard
Welkom Alex! (Y)
Fraaie baard heb je...
Betreft baardtrimmen kan ik je geen tips geven helaas :)
Persoonlijk ben ik daar niet zo van namelijk.

Vast genoeg knowhow van dit onderwerp bij sommige andere beardo's hier.
Let it grow... :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Mooie baard hoor. :)>(Y)
Als ik een ongevraagd advies zou mogen geven: je hebt de potentie voor een volle mega-baard en ook al denk je er te jeugdig voor te zijn, zou het mooi zijn om de baard twee maal zo lang als nu te laten groeien. Ook omdat je dan niet meer dezelfde vorm en lengte hoofdhaar en baard hebt. Een beter evenwicht in zicht. :)
 

Weeble

Volle Baard
Dat is echt een (rood)baard om trots op te zijn!:)>
Trimmen zou ik ook nog niet doen. Mocht er ooit een plukje uitsteken dan kun je alsnog (een klein beetje) knippen.
 

Goenie

Baard
Welkom Alex. Mooie baard en laat hem inderdaad maar eens een stuk groeien. Ik denk ook dat je dat goed zal staan:)>(Y)
 

Alex1994

Stoppelbaard
Heb hem getrimd om de haren gelijk te krijgen, maar eigenlijk is het er niet beter op geworden en heb er beetje spijt van, ben weer een stapje terug in het groeiproces..
 

Ardjan

Baardaap
Heb hem getrimd om de haren gelijk te krijgen, maar eigenlijk is het er niet beter op geworden en heb er beetje spijt van, ben weer een stapje terug in het groeiproces..
O Alex, wat heb je nou gedaan; Gooi die trimmer in de dakgoot, zodat je er voorlopig niet bij kan. ;)
 
Banner image
Top