Advies uitgeschoten tondeuse

Pim

Baard
Vandaag mijn hoofd geschoren met de tondeuse maar om wat voor vreemde reden belanden de tondeuse in de zijkant van mijn baarrd (twee overmoeide kinderen helpt ook niet de concentratie...). Resultaat ik heb een hap uit mn baard aan de rechter zijkant. Ik baal er zo van dat ik overweeg de baard te reduceren zodat alles weer gelijk groeit. Wat is jullie advies?
 

Bijlagen

  • IMG_3627.JPG
    IMG_3627.JPG
    231,9 KB · Weergaven: 81
  • IMG_3630.JPG
    IMG_3630.JPG
    138,9 KB · Weergaven: 79
  • IMG_3642.JPG
    IMG_3642.JPG
    192 KB · Weergaven: 79
Laatst bewerkt:

Pim

Baard
@DeBaardmans het is moeilijk om het van de foto's te zien, maar op de eerste foto kan je een soort snee zien aan de kaaklijln vanuit mijn oorzijde. Meest beste optie is het om het toch maar te laten aangroeien en er maar niet opl te letten. Geen einde van de wereld uiteraard!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik beleef hetzelfde probleem als @DeBaardmans. Ja, er is een hapje uit je baard, duhh. Nauwelijks zichtbaar, dus ik zou me maar geen zorgen maken. Het is over een korte periode weer aangegroeid en je baard is te mooi om nu te gaan reduceren.
 
  • Like
Reactions: Pim

Ardjan

Baardaap
Meest beste optie is het om het toch maar te laten aangroeien en er maar niet opl te letten. Geen einde van de wereld uiteraard!
En zo is 't maar net. Is natuurlijk balen, maar ook weer niet dramatisch. Mijn advies: lekker verder laten groeien; zéker nu de vakantieperiode eraan komt.
Beard on! :)>
 
  • Like
Reactions: Pim

Pim

Baard
Thanks baardbroeders! Ik doe er niks aan. Het is wel frappant dat ik me heb geleerd om er niet meer aan te komen dat een trimbeurt van het hoofd toch wat veroorzaakt in mn baard. Was duidelijk niet mijn dag vandaag!
 

PimdeHaan

Baard
Het is bijna niet te zien.
Ik Had dit toevallig vandaag met me sik hapje eruit schrok van harde knal buiten.
Maar aangezien ik nu toch een baard laat groeien (pas 5 dagen onderweg maar elke dag komt er wat bij :)),
heb ik hem maar gelijk gemaakt met de stoppels groeit toch wel weer aan.
 
Banner image
Top