5 weken nu

Kale666man

Baardaap
Maar je bent al anderhalf jaar Baardforum-lid. Was je vergeten te stoppen met scheren?;):D
Hahaha nee een vrouw die zeurde, maar nu zet ik door ook, alleen wist ik niet zo goed hoe het topic werkte maar ben er weer gelukkig.
[DOUBLEPOST=1506677142][/DOUBLEPOST]
Je weet in ieder geval dat er haar groeit!;)
:D. Succes met jou baardreis:)>
Dankjewel man, ja kan niet hard genoeg gaan.
[DOUBLEPOST=1506677298][/DOUBLEPOST]
Ach...............het is een kwestie van wachten op een geslaagd resultaat ;)
Ja cowboy helemaal gelijk maar het begin is er en ga nu door ook ermee,bedankt voor je reactie
 

DNA76

Baard
blijven gaan, desnoods prop je de bakkebaarden in je oor zodat je vrouwlief niet meer hoort. Beards and tattoos zijn altijd nice, niet opgeven (Y)
 

Derek

Baard
Je ken beter kippen houden, groeit flink door Kale, volhouden en zorg dat je geen tondeuse in de buurt hebt, mocht je vrouw een wilde bui hebben om em eraf te halen dan heeft ze niks om mee te scheren.

May the beard be with you
 

Kale666man

Baardaap
Nou ik geef ze af en toe een mesje aan in de badkamer als ze daar staat,want sommige dingen hoeven geen haar te bevatten.
En daarna doe ik gelijk een controle en vernietig ik het mesje.
 

dijkie

Zware baard
Kijk jij hebt het voor elkaar Richard(Y)(Y)(Y)(Y) nou ik nog, maar mijn vrouw kennende lijkt me dat onmogelijk,ha ha maar je weet nooit he.:D
Wie weet gaat ze mijn baard ooit nog mooi vinden:p
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Ach ja hoe ouder hoe gekker zeggen ze wel is,ik zeg altijd hou maar kaal dan bedek ik hem zo af en toe met haar,hahaha
 

Kale666man

Baardaap
Wie mij baardreis wil volgen ben ik te vinden op het topic baard laten groeien onder de naam van Op naar de Top na wat Geflop.
Hier is alles over mij te vinden wat betreft mijn reis en de dingen daar omheen.
Stond ook in dit forum omdat ik niet wist hoe het allemaal precies in zijn werk ging en had overal topics aangemaakt,maar dat is verleden tijd.
Groetjes Richard.:)>
 
Banner image
Top