5 weken baard

Marvin

Stoppelbaard
Eerst en vooral wil ik zeggen dat dit een heel tof forum is met echte baardkenners!

Btw sorry maar ben zo geen selfiemaker
IMG_7692.JPG IMG_7693.JPG IMG_7694.JPG
Ik ben Marvin 30 jaar en liet al een tijdje mijn baardje op de wangen staan, juist keel beetje afscheren maar na al een hele tijd al te willen een goeie baard proberen te kweken er toch eens voor gegaan!

Ik heb al heel veel zitten lezen op dit forum en dat heeft mij overtuigd om het toch eens te proberen omdat ik toch niet zo een zware baardgroei heb,maar jullie commentaren zorgden ervoor dat ik de uitdaging aanga! Dan maar ook een bestelling gedaan van baardolie, beardbalm, borstel en houten kam...

Moet zeggen ik vind het leuk elke dag een beetje te kammen wat er te kammen valt. Ik ben nog wel wat onzeker door de negatieve commentaren maar de positieve die zijn dan wel weer leuk.

Nu kunnen we lekker laten groeien en het gezaag van de vrouw er maar bijnemen maar ergens steunt ze me wel ookal ziet ze het liever kort staan.
 

Marvin

Stoppelbaard
Oei voor mij zagen ze er goed uit, Dit heb ik ook al een paar keer tegengekomen hoe de foto's moeten geplaatst worden maar dacht dat het bij mij gelukt was. Eens zoeken hoe ik dit aanpas...
 
Laatst bewerkt:

Beardhrn

Baard
Je hebt een prima begin baard van 5 weken. Ben zelf fan van een strakke lijn bij je keel, dat geeft meer focus op de wangen.

Ik ben ook 2 dagen oud! Dus welkom
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!

Niet zo een zware baardgroei? Pardon? Heel veel mannen kunnen jaloers zijn op de potentie van je baardgroei. Ik ben zeer nieuwsgierig naar het verloop van je baardreis, dus ga ervoor.
 

Marvin

Stoppelbaard
Welkom op het forum!

Niet zo een zware baardgroei? Pardon? Heel veel mannen kunnen jaloers zijn op de potentie van je baardgroei. Ik ben zeer nieuwsgierig naar het verloop van je baardreis, dus ga ervoor.
Ja, maar op foto ziet het er wel beter uit maar ik bedoelde dat er nog stukken zijn die moeten dichtgroeien op de wangen maar dat komt wel met veel geduld zeker. Ik maak voor mezelf iedere week een foto en zal maandelijks een update posten.
 

Marvin

Stoppelbaard
Sorry voor het wachten... nu ongeveer 7/8 weken baard.
 

Bijlagen

  • IMG_7974.JPG
    IMG_7974.JPG
    179 KB · Weergaven: 122
  • IMG_7980.JPG
    IMG_7980.JPG
    275,2 KB · Weergaven: 123
  • IMG_7979.JPG
    IMG_7979.JPG
    195,3 KB · Weergaven: 114
Banner image
Top