3 month beard, road to the yeard!

Fatih

Baard
Dag iedereen! Ik ben Fatih en dit is mijn tweede post op deze geweldige site!
Na 3 weken word ik 22 jaar oud.
Ik ben nu mijn baard aan het laten groeien en ben 1 oktober gestart. Zoals de titel het al zegt, ben ik onderweg naar de 'yeard' en wie weet nog verder dan dat. :)
Graag had ik jullie een paar vragen gesteld. Zien jullie potentie in deze baard? (Is de groei goed voor 3 maanden?)
Zullen de haartjes op de wangen helemaal vol gedekt worden na bepaalde tijd? (Want nu zijn er hele kleine gaatjes in de cheeks , is gelijk niet volledig vol.
Graag jullie mening over mijn baardgroei en de leeftijd die er misschien wel mee te maken heeft. Alvast bedankt voor jullie reacties.
En de laatste foto is mijn doel.
 

Bijlagen

  • IMG_3267.JPG
    IMG_3267.JPG
    145,8 KB · Weergaven: 312
  • IMG_3268.JPG
    IMG_3268.JPG
    148,8 KB · Weergaven: 293
  • IMG_3252.PNG
    IMG_3252.PNG
    1,1 MB · Weergaven: 304

Goenie

Baard
Welkom Fatih.
Goeie baard al, niks meer aan doen. Laat het groeien. Groeit vanzelf dicht na een paar mamaa. Succes :)>
 

Fatih

Baard
Maak je een grapje? Genoeg potentie voor een baard?
Je hebt zowat een volwassen Grizzly-beer aan je hoofd hangen !!!

Over enige tijd ziet de kerel op de voorbeeldfoto er naast jou uit als een amateur.
Heel erg bedankt voor de complimenten, ProfessorMelchior!
Zal het met de leeftijd verbeteren? (Dekking, dikte...)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zou maar niet gaan hopen op toekomstige resultaten, als je ouder wordt, maar er nu alvast van genieten, terwijl je jong bent! :)
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
'Zien jullie potentie in deze baard?' is een geintje zeker.
'Is the pope Catholic?'...

man, man, man wat een prachtbaard nu al. Over een aantal maanden sta je versteld van je woeste looks als de boel volledig is dichtgegroeid!
No worries dus. :)>
 

Fatih

Baard
Hoi, welkom! (Y)
'Zien jullie potentie in deze baard?' is een geintje zeker.
'Is the pope Catholic?'...

man, man, man wat een prachtbaard nu al. Over een aantal maanden sta je versteld van je woeste looks als de boel volledig is dichtgegroeid!
No worries dus. :)>
Ik krijg hier alleen maar complimenten ! Geweldige mensen allemaal, bedankt voor de motivatie die jullie mij geven. Dus, wanneer ik de yeard bereikt heb, zal de boel zeker al goed dichtgegroeid zijn? Ik hoop het!!
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom Fatih.

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan. Een zeer indrukwekkend resultaat in zo'n korte tijd!! Je bent gezegend met uitstekende baard-genen!

Succes verder!!
 

Fatih

Baard
Graag zou ik wat om advies willen vragen. Het gaat om het volgende: de baardharen op mijn wangen kan ik grotendeels mooi plat krijgen door mijn baard met baardolie en baardbalsem in te smeren. Vervolgens kam ik het of gebruik ik een borstel. Maar na verloop van tijd komen deze haartjes terug recht en krullen ze een beetje naar buiten, wat een soort van slordig, 'zwerverlook' geeft. Hierbij voeg ik een foto van paar dagen geleden (beetje belachelijke foto, maar hopelijk krijgen jullie zo een beter idee van mijn gezichtsvorm). De meesten gaven mij als advies: 'Fatih mooie baard, maar zou je niet beter de wangen een beetje bijtrimmen?'

Ik weet nu echt niet wat ik moet doen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Ps. Zien jullie een mooie dikke snor bij mij in de verre toekomst? (Als ik wat ouder ben geworden) want dat is echt mijn doel: dikke baard met dikke snor.
Beard on ;)
 

Bijlagen

  • IMG_3259.PNG
    IMG_3259.PNG
    1,4 MB · Weergaven: 107

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Die "zwerverlook" is helaas gewoon een fase waar je "doorheen moet".

Na een tijdje gaat het gewicht van die haren zelf zorgen dat alles mooi gaat 'plat hangen' samen met wat olie, wax of balsem ;)

Als je gaat beginnen trilmmen vrees ik dat je op termijn spijt gaat krijgen omdat er dan een onevenwicht in dekking zal ontstaan.
 

Fatih

Baard
Welkom Fatih.

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan. Een zeer indrukwekkend resultaat in zo'n korte tijd!! Je bent gezegend met uitstekende baard-genen!

Succes verder!!
Dankjewel, Ronald. Ik doe mijn best, maar zoals aangegeven in mijn reactie hieronder, twijfel ik of de baard een beetje moet bijwerken zodat het deftiger staat.
[DOUBLEPOST=1483802317][/DOUBLEPOST]
Die "zwerverlook" is helaas gewoon een fase waar je "doorheen moet".

Na een tijdje gaat het gewicht van die haren zelf zorgen dat alles mooi gaat 'plat hangen' samen met wat olie, wax of balsem ;)

Als je gaat beginnen trilmmen vrees ik dat je op termijn spijt gaat krijgen omdat er dan een onevenwicht in dekking zal ontstaan.
Gewoon van afblijven dus? Jouw baardstijl is wat de meesten mij aanraadden. De wangen mooi plat en heavy on the bottom.
Maar misschien heb je wel gelijk. Niet trimmen zodat er een mooie dekking is.
 

Goenie

Baard
Ik krijg hier alleen maar complimenten ! Geweldige mensen allemaal, bedankt voor de motivatie die jullie mij geven. Dus, wanneer ik de yeard bereikt heb, zal de boel zeker al goed dichtgegroeid zijn? Ik hoop het!!


Als je de yeard bereikt heb struikel je over je snor, laat staan over je baard....
Kijk in de sliegel en kijk vervolgens naar je voorbeeld. De professor heeft gelijk denk ik, naast jou is hij een amateur. :)>
 

Fatih

Baard
Ik geloof in al jullie eerlijkheid over mijn baardgroei :)
Wanneer ik aan de helft van de yeard ben, (dikke 3 maand nog), zal ik foto's van mijn baard plaatsen in deze topic. Het is nog lang voor de yeard, want nu zit ik nog maar aan 1/4 (25%) van mijn doel:D.

Over dat trimmen heb ik op Youtube veel videos gezien waarin ze vooral de wangen (van oor tot kaaklijn) met een schaar een heel klein beetje bijwerken, waardoor de baard er volgens mij dan veel strakker uit ziet. Arjay had ooit ook een video geplaatst van hoe je een baard trimt. Graag had ik ook zijn mening gehoord.

Alvast bedankt iedereen, ik moet en zal mijn doel bereiken.
 
Banner image
Top