29 jaar oud, en begint een langzame bloei?

Texman

Koning Baard
oke thanks, maar bijvoorbeeld links groeien de haartjes iets andere richting op dan aan de rechter kant.
[DOUBLEPOST=1581103053][/DOUBLEPOST]

dons, van die doorzichtige lange haartjes voel je in principe ook niet echt... haha
Door regelmatig te borstelen kan je de haren enigszins in de gewenste richting dwingen. En naarmate ze langer worden gaat dat steeds makkelijker.
 
Door regelmatig te borstelen kan je de haren enigszins in de gewenste richting dwingen. En naarmate ze langer worden gaat dat steeds makkelijker.

Ik heb nog nooit me eigen langer dan een maand niet geschoren, dus ik weet ook niet in hoeverre ik een zwervers look krijg. Maar ik merk dat na 3 weken ik een beetje het gevoel krijg dat het beetje zwerver achtig uit ziet. Misschien komt dat omdat ik dat niet ben gewend, dat ik al snel dat idee krijg. Ik ga natuurlijk ook niet aan iedereen vragen wat ze momenteel van me baardje vinden haha, dat is ook een beetje een taboe onder ons mannen denk ik.
 

Peter1971

Baard
maar zo te zien zijn jullie al aardig vintage aan het worden, hoe was het in jullie twintiger jaren?
[DOUBLEPOST=1580938076][/DOUBLEPOST]wat ik me ook tevens afvraag, is het normaal dat de ene wang de baardgroei anders is dan de andere wang? met snor idem dito. ik ben best wel onzeker eigenlijk over alles, mede doordat ik al minder baarddichtheid heb, en ook nog eens lichte en rode haartjes etc.

ja, de tegenstrijdige groeiwijze van de linker en rechterwang komt vaak voor,.. juist in het begin.. als het net doorkomt....zijn net kleuters die na een lange dag het schoolplein oprennen...gaat alle kanten op,..ze moeten richtingsgevoel krijgen...ze hebben nog nooit een hand gevoeld, zonlicht gezien, water gevoeld... ze moeten idee krijgen...naar waar ze heen moeten groeien...als je de 2de maand voorbij bent word het minder tegenstrijdig.. maar ga je wel zien dat de ene kant dichter begroeid is dan de andere...dat is bij bijna alle baarden zo...gewoon straks na 4 maanden door de barbier gelijk laten trimmen en weer door...hoe langer het word.. hoe minder oneffenheden...rond de 6 maanden zal het verschil bijna nihil zijn,...ik had altijd dat links dichter begroeid was...tegenwoordig zie ik het niet meer.. en lijkt het andersom....geef het tijd...komt goed.
 
ja, de tegenstrijdige groeiwijze van de linker en rechterwang komt vaak voor,.. juist in het begin.. als het net doorkomt....zijn net kleuters die na een lange dag het schoolplein oprennen...gaat alle kanten op,..ze moeten richtingsgevoel krijgen...ze hebben nog nooit een hand gevoeld, zonlicht gezien, water gevoeld... ze moeten idee krijgen...naar waar ze heen moeten groeien...als je de 2de maand voorbij bent word het minder tegenstrijdig.. maar ga je wel zien dat de ene kant dichter begroeid is dan de andere...dat is bij bijna alle baarden zo...gewoon straks na 4 maanden door de barbier gelijk laten trimmen en weer door...hoe langer het word.. hoe minder oneffenheden...rond de 6 maanden zal het verschil bijna nihil zijn,...ik had altijd dat links dichter begroeid was...tegenwoordig zie ik het niet meer.. en lijkt het andersom....geef het tijd...komt goed.

hahaha
 
Banner image
Top