2 maanden verder...

Werner

Baard
Ben nu twee maanden verder en zoals gezegd na een maand overal van af gebleven.... Zie eigenlijk sinds deze week de baard echt voller worden en de haren bij nek en hals beginnen naar voren te groeien. Ook valt me op dat mijn baard bij m’n kin en m’n snor donkerder is, terwijl ik bij andere baarddragers soms het omgedraaide zie.... het haar op m’n kaak is echt spierwit. Ben verslaafd aan m’n borstels, ga nu nog een maandje door, misschien kan ik met een rode muts op nog wat bijbeunen rond de laatste dagen van december...
1DDE7ED1-6567-4020-983A-E1EB98B5FBC0.jpeg 1763F073-C27F-4406-84F2-1582F6B9AC2C.jpeg
 

Freerider

Baard
Dat is een hele nette baard!

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Werner

Baard
Dat is een hele nette baard!

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
Dank je Freerider, ben alleen het kleurtje van jou kwijt... maar mooi grijs is niet lelijk... hoop alleen niet dat het gelig gaat worden maar dat denk ik niet, vlg mij hebben van oorsprong blond harigen daar iets meer mee te dealen..
 

Hartenheer

Zware baard
Dank je Freerider, ben alleen het kleurtje van jou kwijt... maar mooi grijs is niet lelijk... hoop alleen niet dat het gelig gaat worden maar dat denk ik niet, vlg mij hebben van oorsprong blond harigen daar iets meer mee te dealen..
Als je niet wil dat de baard gelig wordt moet je er op letten dat bij het beruik van een wax of balm witte was gebruikt is.
Zoek een goede uit, en je baard wordt langzaam steeds witter.
 

Freerider

Baard
Dank je Freerider, ben alleen het kleurtje van jou kwijt... maar mooi grijs is niet lelijk... hoop alleen niet dat het gelig gaat worden maar dat denk ik niet, vlg mij hebben van oorsprong blond harigen daar iets meer mee te dealen..
Mwah, mijn kleur ben je misschien kwijt, maar één ding weet ik zeker, die ga ik ook kwijt raken! Heb zowel in mijn haar als in mijn baard echt compleet pigmentloze haren, oftewel, lekker wit. Geen haar op mijn hoofd die er over na denkt om dit te kleuren, just grow up and be a man!
Grappig detail: ik heb in mijn baard één rode haar ontdekt!
Ik verwacht ook niet dat het bij jou gelig gaat worden, zeker niet als je oplet met wat je er insmeert.
 

Werner

Baard
Even m’n baard en smoel laten zien, dat had ik namelijk al lang niet meer gedaan. Mijn baard was recent voller, langer en breder maar aangezien ik nogal een rond hoofd heb is mijn baard nu wat puntiger. Naar mijn idee ziet het er nu beter uit. Wat vinden jullie?
 

Bijlagen

  • A5EF4284-8FA2-43F6-8CCC-1823AF288329.jpeg
    A5EF4284-8FA2-43F6-8CCC-1823AF288329.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 49
  • 50C5E603-58C6-4D09-9BB4-5877B267C4A6.jpeg
    50C5E603-58C6-4D09-9BB4-5877B267C4A6.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 50
Banner image
Top