1st time op een forum!

stephan0

Stoppelbaard
Beste Mede baard enthousiasten,

Mijn naam is Stephan en kom uit het mooie brabant, ben 28 jaar oud en heb sinds een maand besloten om mijn baard te laten staan.
Ik liep jaren rond met een stoppelbaardje en dat beviel heel goed! Nu was ik het zat en dacht, ga voor een ruigere look.

Mijn vriendin was in de eerste weken hier iets minder enthousiast mee, maar nu het een op een baard gaat lijken vind ze het toch wel vet staan.

Zelf heb ik nooit was gepost op een forum omdat ik vaker onzinnige dingen voorbij zag komen zoals scheldpartijen en mensen die niet serieus reageerde op topics.

Op dit forum kwam ik toevallig terecht toen ik een research deed over mijn baard in spe en het viel me op dat ik hier alles op kan vinden! Sindsdien ben ik dagelijks wel aan het gluren of er nog chille dingen voorbij komen. Aangezien jullie mijn baardpedia zijn en ik hier dagelijks aan het rondneuzen ben, heb ik besloten om een account aan te maken.

Spreek jullie snel..

Have a very beardy christmas!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum Stephan.
Zo te zien ga je een serieuze baard krijgen! :)>
De leden van Baardforum zijn allen totaal verschillend en het enige, dat ons bindt is, dat we allemaal eenzelfde interesse hebben voor een baard en daar allemaal een ware strijd voor moeten voeren, waar we elkaar mee steunen. Hierdoor is eigenlijk een vrij hechte groep ontstaan, die ook persoonlijke zaken met elkaar deelt en waaruit ook vriendschappen ontstaan en we elkaar af en toe ontmoeten om een gezellige tijd door te brengen, zoals bv. op de Baardborrels.
Zowel serieuze, als minder serieuze zaken passeren de revue. Soms adviseren we elkaar en soms narren we elkaar een beetje op een leuke manier.
Scheldpartijen komen eigenlijk niet voor, omdat de andere leden deze dan corrigeren en de oplettende moderatoren ingrijpen mocht het ontsporen. "Trollen" en "Sockpuppets" komen niet voor op Baardforum en we houden ons niet bezig met elkaars politieke mening, religieuze voorkeur, raciale achtergrond of sexuele insteek :)confused: is dit wel een goed gekozen woord?). Wel met hobby's, muzikale smaak, kledingstijl, voertuigen, baard-verzorgingsproducten en meningen van partners, dus waarschuw je vriendin :D en veel plezier op het forum.
 

stephan0

Stoppelbaard
Haha thnx voor het warme onthaal professor (Y)

Ik heb altijd met veel plezier de berichten op dit forum gelezen en maak graag deel uit van deze toffe community:D

Baardborrels klinken goed! Ben altijd wel in voor gezelligheid.

ik wens je een fijne kerst professor!:)>
 

Weeble

Volle Baard
Welkom op het forum Stephan.
Op je profielfoto heb je al een hele mooie baard staan. Is dit al het resultaat van 1 maand sparen? Goed bezig!
 

Goenie

Baard
Stephan, van harte welkom op dit inderdaad symphatieke forum.
Nu je het zegt over de scheldpartijen van andere forums, besef ik me dat dit forum best wel uniek is. Voor de rest sluit ik mij voledig aan bij de professor.
Hoe dan ook, een goede baardreis voor jou.
En ja hahaha
A very beardy xmas :)>
 

Nib85

Volle Baard
Beardpedia, goede omschrijving. Zo zie ik het zelf ook wel inderdaad.

Zo te zien op je profielfoto heb je een prima baard(groei). Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. (Y)
 

JeroenP

Volle Baard
je hebt de mogelijkheid tot een beste baard. Succes met je baardreis.

en bij deze dan ook van harte welkom
 

Corneel

Baard
Welkom Stephan op het meest vriendelijke forum van Nederland. Je slaat de spijker op zijn kop, ik ben als oud forum eigenaar ook nooit eerder een forum tegen gekomen waar zo amicaal met elkaar wordt omgegaan. Dit moet aan de baarden liggen, kan haast niet anders.

Met jouw baard gaat het helemaal goed komen. Veel leesplezier alvast!
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Respect voor elkaar is op dit forum een groot goed idd...gelukkig.
Wordt een topbaard als ik het zo zie, donker en vol.
Succes met de groei en plezier hier. :)>
 

stephan0

Stoppelbaard
@Weeble : Ja klopt! ben al best blij met resultaat.

Nou moet ik wel zeggen, dat ik onlangs een bezoek heb gebracht aan Kingz barbers te Den Bosch en dat helpt enorm in het proces. Super vette heren kapper met een uitstraling als Schorem. Goed advies gekregen over onderhoud en welk model het beste bij mij zou staan, onder het genot van een biertje en een live band!.

Baardolie is echt een wondermiddel voor mij. Sommige haren die nu al , met mijn bescheiden baardje, niet te bedwingen zijn, liggen mooi in een plooi:p.

Iedereen, super tof om zo onthaald te worden en behave! don't shave!:)>
 

Lei

Baard
@Weeble : Ja klopt! ben al best blij met resultaat.

Nou moet ik wel zeggen, dat ik onlangs een bezoek heb gebracht aan Kingz barbers te Den Bosch en dat helpt enorm in het proces. Super vette heren kapper met een uitstraling als Schorem. Goed advies gekregen over onderhoud en welk model het beste bij mij zou staan, onder het genot van een biertje en een live band!.

Baardolie is echt een wondermiddel voor mij. Sommige haren die nu al , met mijn bescheiden baardje, niet te bedwingen zijn, liggen mooi in een plooi:p.

Iedereen, super tof om zo onthaald te worden en behave! don't shave!:)>

Ik ben tot nog toe alleen bij Kings binnengelopen voor hun geweldige baardolie. Die ruikt erg lekker en het irriteert niet. Althans niet bij mij. Tot nog toe nog niks aan mijn baard laten doen, maar door je enthousiaste verhaal loop ik er binnenkort denk ik even naar binnen voor een afspraak. Ik heb de mazzel dat het vlakbij is.
 

stephan0

Stoppelbaard
@Lei

Tof om te horen, is voor mij ook bijna om de hoek!
Ben ook nog zoekende naar een goede baardolie, eigenlijk een lekker ruikende:D. Heb onlangs Darling nicky van Dutchbeards binnen gekregen. De geur is opzicht wel oké maar niet uber euforisch chill zoals reviews doen denken...zal binnenkort ff langs gaan voor die baardolie. Thnx voor de tip(Y)

Mis ook echt een fysieke winkel waar je verschillende baardproducten kan aanschaffen.
 

Lei

Baard
@Lei

Tof om te horen, is voor mij ook bijna om de hoek!
Ben ook nog zoekende naar een goede baardolie, eigenlijk een lekker ruikende:D. Heb onlangs Darling nicky van Dutchbeards binnen gekregen. De geur is opzicht wel oké maar niet uber euforisch chill zoals reviews doen denken...zal binnenkort ff langs gaan voor die baardolie. Thnx voor de tip(Y)

Mis ook echt een fysieke winkel waar je verschillende baardproducten kan aanschaffen.

Het lastige is dat geur iets heel persoonlijks is. Wat ik fantastisch lekker vind ruiken, vind jij misschien wel niet te harden. Ik ben het helemaal met jou eens dat er eigenlijk een fysieke winkel zou moeten zijn waar je wat kunt testen. Dus pin me er niet op vast als de baardolie van Kings niet bevalt, maar gezien je goeie ervaringen met deze barbier zou me dat wel verbazen. Beard up! :)>
 

Weeble

Volle Baard
Mis ook echt een fysieke winkel waar je verschillende baardproducten kan aanschaffen.

Heb je overwogen om zelf baardolie te maken? Je kunt niet vooraf ruiken wat het resultaat zal zijn, maar bij Holland en Barret kun je wel ruiken aan de essentiële olien die ze daar te koop hebben en aan de hand daarvan zelf je baardolie samenstellen.
Kijk vooral is naar deze topic (als je dat nog niet gedaan had): http://baardforum.nl/threads/baardolie-recepten.132/
 
Banner image
Top