Zoek barbier aan huis Den Haag

Paul56

Stoppelbaard
Beste baardliefhebbers, is er iemand die een barber kent die aan huis komt ,ben door hersenletsel en operatie
niet in staat buitenshuis te gaan en ben nu tijdje bezig baard te laten groeien.
Nu heb ik barbier nodig die ook tips en adviezen kan geven en die baard goed kan trimmen.
Als het kan graag deze of begin volgende week
Alvast bedankt voor tips, als je zelf zo'n barbier bent in Den Haag(of naaste omgeving)dan hoor ik graag van je,
 
Beste baardliefhebbers, is er iemand die een barber kent die aan huis komt ,ben door hersenletsel en operatie
niet in staat buitenshuis te gaan en ben nu tijdje bezig baard te laten groeien.
Nu heb ik barbier nodig die ook tips en adviezen kan geven en die baard goed kan trimmen.
Als het kan graag deze of begin volgende week
Alvast bedankt voor tips, als je zelf zo'n barbier bent in Den Haag(of naaste omgeving)dan hoor ik graag van je,

Paul, ik hoop voor je dat dat gaat lukken, volgens mij zag ik ook een oproep voorbij komen op Marktplaats. Toen ik zelf eens wat minder mobiel was, heb ik een kapster aan huis gehad en ik woonde in een veel kleinere stad. Dus ik denk dat er mogelijkheden moeten zijn, al zal het el even een puzzel zijn. Misschien een idee om eens vrijblijjvend te bellen met kapsalons binnen een korte afstand van jouw woning en de kwestie eens voor te leggen. Soms zijn mensen dan meedenkend of hopelijk zelfs flexibel om jouw baard aan huis te komen verzorgen. Met groet. Houdt ons maar op de hoogte of het goed gaat komen
 

Paul56

Stoppelbaard
Beste Frans en Ron,alvast bedankt voor jullie reactie,mooi te lezen dat er mensen zijn die een ander willen helpen,we gaan zien wat eruit komt(Y)
 

RonM

Baard
Het is voor mij een kleine moeite Paul, als we elkaar zo kunnen helpen :)>
Ik krijg alleen weinig antwoorden terug..
 

Paul56

Stoppelbaard
Beste Zonnebloem,Mariska is net geweest,het was nog geen volle baard dus niet veel werk.Ze heeft
het netjes gedaan,voor herhaling vatbaar,nogmaals bedankt voor de tip(Y)
 
Banner image
Top