Zien wat het worden zal...

MCken

Stoppelbaard
Greetings tot all of you . Voor het eerst wil ik eens een hele baard . Hiervoor had ik enkel snor en kin. Nu laat ik de rest groeien. Zou ik tijdelijk mijn tondeuse , schaar en spiegel de deur uit gooien !?! Wat zijn jullie bevindingen.

IMG_20200718_200446.jpg 15950969372185991120242434804140.jpg IMG_20200718_200446.jpg 15950969372185991120242434804140.jpg
 

Christian

Baard

MCken

Stoppelbaard
De tondeuse alleen nog voor de schedel zou ik zeggen! Dat wordt een dikke baard

Daar dient idd de tondeuse nog voor want normaal staat daarop zelfs geen haren . Maar ook deze gaan weer moeten groeien want ik wil een viking look. Het is hard Labeur maar wie echt mans wil zijn moet lijden .
[DOUBLEPOST=1595103135][/DOUBLEPOST]
Als alles wordt zoals de snor en kin wordt je gewoon een beest :)> lekker laten gaan. Trimmer een scheermesjes bestaan vanaf nu niet meer :D
Innerlijk ben ik al een beest , nu nog uiterlijk maar daar moet wat tijd over gaan. De kaken zullen wat meer tijd vragen.
 

Christian

Baard
Daar dient idd de tondeuse nog voor want normaal staat daarop zelfs geen haren . Maar ook deze gaan weer moeten groeien want ik wil een viking look. Het is hard Labeur maar wie echt mans wil zijn moet lijden .
[DOUBLEPOST=1595103135][/DOUBLEPOST]
Innerlijk ben ik al een beest , nu nog uiterlijk maar daar moet wat tijd over gaan. De kaken zullen wat meer tijd vragen.
Vertel mij wat. Ik ken het probleem. Helaas vind mijn vrouw een echte baard niets. Anders werd het hier ook viking stijl :)>:D
 

MCken

Stoppelbaard
Vertel mij wat. Ik ken het probleem. Helaas vind mijn vrouw een echte baard niets. Anders werd het hier ook viking stijl :)>:D
Wacht tot je zo een kin en snor hebt als de mijne. Dan zal het vrouwtje wel keren lol. De mijne wil niets anders meer haha . Mor ja in het begin lijken we allemaal op zwervers . Maar ik schaam mij daar niet voor , in tegendeel het is pas hebben om zo te durven rondlopen . Ik heb wel wat spijt dat ik er niet vroeger mee begonnen ben , maar ook daar niets aan te doen . Nu gewoon lekker genieten van iedere fase .
 

Texman

Koning Baard
Ha @MCken,
Welkom op ons leuke forum.
Goed besluit om de rest van je baard ook te laten staan en als dat net zo mooi wordt als je sik en snor dan krijg je een geweldige baard.
Hou ons maar op te hoogte want dat vinden we leuk.
Succes Texman:)>
 

Skaggy

Volle Baard
Van mij ook een welkom @MCken Je weet al wat je moet doen (of juist moet laten) om een baard te groeien. Voor de wangen is dat niet anders, voor velen van ons vaak nog een langere strijd. Dus volhouden en afwachten wat er groeien gaat. Veel plezier en succes met jouw baardreis. (Y):)>
 

MCken

Stoppelbaard
Van mij ook een welkom @MCken Je weet al wat je moet doen (of juist moet laten) om een baard te groeien. Voor de wangen is dat niet anders, voor velen van ons vaak nog een langere strijd. Dus volhouden en afwachten wat er groeien gaat. Veel plezier en succes met jouw baardreis. (Y):)>
Dank je wel. Zal ik zeker niet aankomen , I have my mind set on ... Let it grow !! Nu drie dagen verder en de haren op mijn wangen schieten goed voort. Idd volhouden is de sleutel tot succes.
[DOUBLEPOST=1595344861][/DOUBLEPOST]
Ha @MCken,
Welkom op ons leuke forum.
Goed besluit om de rest van je baard ook te laten staan en als dat net zo mooi wordt als je sik en snor dan krijg je een geweldige baard.
Hou ons maar op te hoogte want dat vinden we leuk.
Succes Texman:)>
Dank u wel . Ik hou jullie zeker op de hoogte van mijn rondreis in mijn ruwe periode .
 
Banner image
Top